Oκτώ μήνες μετά το σαλόνι του Μιλάνου και τα ανανεωμένα και βελτιωμένα τρίτροχα της Piaggio είναι πλέον ανάμεσά μας!

Μετά την πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίασή τους, τα νέα ΜP3 350/500 είναι στη διάθεση του κοινού, με τις τιμές τους να έχουν καθοριστεί στα 8.549 ευρώ για το 350 Sport, στα 10.540 ευρώ για το hpe 500 Sport και στα 10.040 ευρώ για το MP3 hpe 500 Business. Όλα πληρούν πλέον τις προδιαγραφές Euro4 και έχουν δεχθεί τις παρακάτω κοινές αλλαγές:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–        Ανασχεδιασμένη γρίλια μάσκας

–        Φλας LED

–        Nέα φιμέ ζελατίνα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

–        Νέα σέλα

–        Νέα χειρολαβή συνεπιβάτη

–        Νέα σχεδίαση ενιαίου αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα

Σημειωτέον πως και τα τρία νέα μοντέλα διαθέτουν τρικάναλο ABS και traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το MP3 500 hpe, που διατίθεται στις εκδόσεις Sport και Business, με διαφορετικά χρώματα αλλά και με ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό. Το MP3 350 διατίθεται σε μια μόνο έκδοση (Sport) με τις ίδιες επιλογές χρωμάτων του MP3 500 hpe Sport. Όλα τα μοντέλα μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, αρκεί αυτή να έχει εκδοθεί πριν τις 19/1/2013. Ο βασικός στόχος του ανασχεδιασμού, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, δεν ήταν μόνο η αύξηση των επιδόσεων και η περισσότερο διασκεδαστική οδήγηση αλλά και η εξασφάλιση ότι όλα τα μοντέλα θα είναι ακόμα πιο άνετα, καλύτερα εξοπλισμένα και με εμφάνιση που ξεχωρίζει.  

Piaggio MP3 350, σημαντικότερα στοιχεία:

–        Κινητήρας 330cc

–        Nέα ζελατίνα

–        Νέα χρώματα

–        Κυματιστά δισκόφρενα μπροστά

–        Επανασχεδιασμένες ζάντες

Ο κινητήρας των 330cc και 30Hp αντικαθιστά τον παλαιότερο των 278 cc και προέρχεται από το Beverly 350. Περισσότερα για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε στην παρουσίαση που του έχουμε κάνει εδώ.

Piaggio MP3 500 hpe Sport/Business, σημαντικότερα στοιχεία:

–        Ανανεωμένος κινητήρας “hpe”

–        Νέα πίσω αμορτισέρ αερίου (έκδοση Sport)

–        Κυματιστά δισκόφρενα μπροστά (έκδοση Sport)

–        Νavigator της Tom Tom στο standard εξοπλισμό (έκδοση Business)

Στα ΜΡ3 500 ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας hpe (High Performance Engine) διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες, ηλεκτρονικό γκάζι (Ride-by-wire), νέο εκκεντροφόρο και ανασχεδιασμένα φίλτρο αέρα και φιλτροκούτι. Tα παραπάνω, πάντα σύμφωνα με την Piaggio, φέρνουν βελτίωση της ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών και αύξηση της ισχύος κατά 14% σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα. Η συνολική ιπποδύναμη φτάνει πλέον τους 44,2 ίππους και ο αναβάτης μπορεί να αλλάξει χαρτογράφηση με τη χρήση ενός κουμπιού που βρίσκεται στο χειριστήριο και να επιλέξει μεταξύ υψηλότερης απόδοσης και μειωμένης κατανάλωσης καυσίμου. To καπάκι της μετάδοσης έχει αλλάξει και η εξάτμιση διαθέτει νέο τελικό, με μειωμένους μηχανικούς θορύβους και μελετημένο sport ήχο. Η έκδοση Business διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό και ένα Navigator της Tom Tom τοποθετημένο σε ειδική βάση στο κέντρο του τιμονιού. Το Sport διαθέτει σπορ λεπτομέρειες, με νέα αμορτισέρ αερίου πίσω (της Kayaba) με κόκκινα ελατήρια.

Πλατφόρμα πολυμέσων

Μία άκρως προηγμένη πλατφόρμα πολυμέσων είναι διαθέσιμη στη μεγάλη γκάμα αξεσουάρ της Piaggio ειδικά για τα MP3. Αυτή μπορεί και συνδέει το smartphone στο ηλεκτρονικό σύστημα, μετατρέποντάς το σε ένα όργανο πολλαπλών χρήσεων, έναν υπολογιστή που μεταξύ πολλών άλλων λειτουργιών προβάλλει ταυτόχρονα δεδομένα όπως είναι η ταχύτητα, οι στροφές, η ισχύς και η ροπή του κινητήρα σε πραγματικό χρόνο, καθώς και η επιτάχυνση σε ευθεία, η κλίση στις στροφές, η μέση και η στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, η μέση ταχύτητα και η τάση της μπαταρίας. Η σύνδεση του smartphone με την πλατφόρμα της Piaggio μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προβολή χαρτών και διαδρομών ή για τον εντοπισμό τοποθεσιών, όπως πρατήρια καυσίμων και σημεία τεχνικής εξυπηρέτησης. Η λειτουργία ελέγχου κατάστασης των ελαστικών αξιοποιεί τους αισθητήρες του οχήματος και το smartphone για να ελέγξει το επίπεδο φθοράς και τον αέρα, προειδοποιώντας αμέσως τον οδηγό μόλις ανιχνεύσει πιθανό πρόβλημα. Η λειτουργία γενικού ελέγχου είναι αυτή που ελέγχει τη συνολική κατάσταση του οχήματος και αυτό είναι κάτι απόλυτα ευχάριστο και καλοδεχούμενο. Η ασφάλεια πάνω από κάθε τι..

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης