Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Το MotoGP βρέθηκε στη δύσκολη θέση στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας να κάνει μερικά βήματα Η εποχή των CRT ήταν ντροπιαστική για το MotoGP, αλλά αποδείχτηκε χρήσιμη για το μέλλονπρος τα πίσω προκειμένου να πατήσει ξανά γερά στα πόδια του. Η έλευση των CRT μοτοσικλετών μπορεί να χαμήλωσε το κόστος για τις ομάδες και να έφερε περισσότερες συμμετοχές στο grid ωστόσο απείχαν πολύ από αυτό που αντιπροσωπεύει το κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσικλέτας στον κόσμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κανονισμός των CRT ομάδων (Claiming Rules Teams) έφερε μια υποκατηγορία μοτοσικλετών οι οποίες είχαν πρωτότυπο πλαίσιο με κινητήρα παραγωγής και ενιαία ηλεκτρονικά. Μία από αυτές ήταν η αγωνιστική μοτοσικλέτα του Eskil Suter, η MMXI. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο είχε πλαίσιο της Suter Racing με κινητήρα της BMW, από το S1000RR superbike μοντέλο της βαυαρικής φίρμας.

Αυτή είναι η πρώτη Suter BMW MMXI #001 που κατασκευάστηκε ποτέ.

Η δημοπρασία πραγματοποιήθηκε από την Iconic Motorbikes

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη μοτοσικλέτα οδήγησαν το 2021 οι Alex De Angelis και Dominique Aegerter, ενώ εκείνος που ανέλαβε να την Στην κατηγορία CRT ήταν ακόμα οι Gresini Honda, Avintia Kawasaki και ART Apriliaκάνει ανταγωνιστική ήταν ο Αμερικανός Colin Edwards με την ομάδα της NGM Forward Racing. Η καλύτερη θέση που κατάφερε να πετύχει ήταν μια 11η θέση και το βασικό της πρόβλημα ήταν ο ατίθασος χαρακτήρας του κινητήρα ο οποίος δεν μπορούσε εύκολα να συνεργαστεί με τα ηλεκτρονικά της Bosch.

Η πρώτη μοτοσικλέτα που βγήκε από το εργαστήριο της Suter είναι η MMXI 001 και πλέον βρίσκεται σε διαδικασία δημοπράτησης. Η μοτοσικλέτα δεν έχει κάνει ούτε ένα μέτρο, είναι εντελώς καινούρια, αλλά ήταν εκείνη που ευθύνεται για τις επόμενες Suter-BMW της CRT κατηγορίας. Η τιμή της στην πρώτη φάση της δημοπρασίας ήταν κάτι παραπάνω από 10.000€, τιμή μάλλον πολύ χαμηλή, αν και μέχρι το τέλος της διαδικασίας αναμένεται να αυξηθεί.

Κορυφαία συστήματα κρύβονται μέσα σε αυτήν τη μοτοσικλέτα με τον κινητήρα του BMW S1000RR.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το καλοκαίρι η μεγάλη απόφαση για τον Valentino Rossi

Το… Shoey του Miller επέστρεψε στο Le Mans

Ακόμα πιο premium η BMW R18

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης