Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος
Η Yamaha στο πίσω μέρος του μυαλού της όταν έφτιαχνε το νέο YZF-R7 είχε και τη χρήση πίστας. Σε πολλάΗ απόδοση του Yamaha R7 είναι 73,4 ίπποι από τον δικύλινδρο CP2 κινητήρα των 689 κ.εκ. μέρη του κόσμου, κυρίως στην Αμερική και την Μ. Βρετανία, υπάρχουν ενιαία πρωταθλήματα με ελαφριές δικύλινδρες μοτοσικλέτες κάτι που στοχεύει άμεσα η Yamaha με το νέο της R7.
Για να κάνει ακόμα πιο δελεαστική την πρότασή της η Yamaha αποφάσισε να δημιουργήσει ένα κιτ βελτίωσης της μοτοσικλέτας με το οποίο δε χρειάζεσαι τίποτα περισσότερο για να μπεις στην πίστα. Το αγωνιστικό κιτ έχει την ονομασία Genuine Yamaha Technology Racing (GYTR) και είναι ειδικά σχεδιασμένο για την ήδη εξαιρετική R7.
Ohlins αναρτήσεις, Akrapovic εξάτμιση και πολλά ακόμα καλούδια από τη Yamaha
Το κιτ περιλαμβάνει πίσω μονό αμορτισέρ της Ohlins, ενώ στο εμπρός πιρούνι χρησιμοποιούνται ελατήρια, Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται μέσω ενός μπουτόν!ρυθμιστές και λάδια της Ohlins. Η εξάτμιση είναι της Akrapovic με προστατευτικό από ανθρακονήματα, τα κλιπόν στο τιμόνι είναι της GYTR, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχουν καλύμματα για τα φωτιστικά σώματα.
Η τάπα καυσίμου είναι ασφαλείας, ενώ στη θέση των διακοπτών χειρισμού των φώτων και των φλας υπάρχει ένας τριπλός διακόπτης για τις διαφορετικές επιλογές οδήγησης της μοτοσικλέτας. Στη μανέτα του φρένου βρίσκουμε προστατευτικό, στη θέση του συνεπιβάτη υπάρχει ειδικό κάλυμμα, ενώ το σύστημα αλυσίδας είναι ενισχυμένο. Η Yamaha λοιπόν με το αγωνιστικό κιτ GYTR έρχεται πιο κοντά στην… ready to race φιλοσοφία του Aprilia RS660.
Βίντεο με τις λεπτομέρειες του Yamaha R7.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έκλεισε τη χρονιά με βάθρο ο Περιστεράς στο Yamaha R3 bLU cRU FIM European Cup
Επετειακή σειρά “R” από τη Yamaha για τα 60 χρόνια στα Grand Prix