Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Είχα διαβάσει και ακούσει πολλά πράγματα για το νέο Tracer 700 της Yamaha και με είχε πιάσει μια Μικρές διαστάσεις για μια ικανότατη μοτοσικλέτα…ανυπομονησία να το οδηγήσω. Βλέπεται πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό μοντέλο τόσο για την εταιρεία όσο και για την ελληνική αγορά καθώς είναι ένα όμορφο commuter ικανό για αρκετά πράγματα. Μπήκα στην πρίζα λοιπόν και άρχισα να οδηγώ τo ανανεωμένο Tracer 700 σαν τρελός για να διαπιστώσω τελικά τι κάνει το Tracer 700 ένα από τα καλύτερα commuter της αγοράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τα πρώτα μέτρα οδήγησης του νέου Tracer 700 δεν μπορείς να μην καταλάβεις περί τίνος πρόκειται. Αυτό το κατάλαβα άμεσα καθώς η πρώτη μου επαφή μαζί του δεν με βρήκε σε καλή κατάσταση. Είχε πολύ κρύο, ήμουν πολύ κουρασμένος και δεν είχα όρεξη για τίποτε άλλο από το να είμαι στο ζεστό μου σπιτάκι με μια κούπα καφέ στο χέρι ακούγοντας μουσική ή διαβάζοντας. Αντί αυτού έπρεπε να παραλάβω τη μοτοσικλέτα από το κατάστημα του Μοτοδικτύου στην Αγία Παρασκευή, το οποίο παρεμπιπτόντως είναι ένα από τα καλύτερα σημεία πώλησης που έχω επισκεφτεί ποτέ με σοβαρούς επαγγελματίες.

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος του Tracer...

Η καθημερινότητα είναι το ψωμοτύρι του…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ανεβαίνω λοιπόν στη μοτοσικλέτα με μοναδικό πράγμα στο μυαλό μου την κούπα με τον ζεστό καφέ και τον Άνετη σέλα για πραγματικά πολλά ξεκούραστα χιλιόμετρα…καναπέ στο σπίτι μου. Με μηχανικές κινήσεις έβαλα το κλειδί στη μίζα, έσυρα το μπουτόν της εκκίνησης και ο δικύλινδρος κινητήρας CP2 των 689 κ.εκ. ήρθε στη ζωή ορεξάτος. Δεν έδωσα πολύ σημασία και αμέσως ανέβηκε στη σέλα, κατέβασα τον λεβιέ των ταχυτήτων, κούμπωσε η πρώτη σχέση και έφυγα. Ούτε ζέσταμα, ούτε τίποτα…

Χωρίς να σκέφτομαι πολλά, οδήγησα προσέχοντας κυρίως το δρόμο και όχι τη μοτοσικλέτα. Το μόνο πουΤο βάρος του Tracer 700 είναι 196 κιλά… ήθελα ήταν να φτάσω γρήγορα, άνετα και με ασφάλεια στο σπίτι μου έπειτα από μια εξαντλητική ημέρα. Και έτσι έγινε, σχεδόν χωρίς να το καταλάβω βρισκόμουν έξω από το σπίτι μου παρκάροντας την μοτοσικλέτα χωρίς να μου δημιουργήσει κανέναν προβληματισμό… Και τότε είναι που κατάλαβα ακριβώς γιατί το Tracer 700 είναι μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες της αγοράς. Για τον απλούστατο λόγο ότι κάνει αυτό που πρέπει, όπως πρέπει, όταν πρέπει και όπως ακριβώς θέλεις να το κάνει.

Το πέρασμα της εξάτμισης κάτω από τον κινητήρα ξεχωρίζει!

Συνταγή βγαλμένη από τις πραγματικές ανάγκες

Αυτό που πέτυχε το Tracer 700 μετά από την πρώτη αυτή επαφή ήταν να μου κινήσει το ενδιαφέρον για να το Πολύ εύκολη η ρύθμιση της ζελατίνας με το ένα χέρι…ανακαλύψω ακόμα περισσότερο. Αφού είχε καλύψει πλήρως τον πρώτο στόχο που είναι να σε μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση από το σημείο Α στο σημείο Β έπρεπε να δω τι μπορούσε ακόμα να σου προσφέρει αυτό το Yamaha.

Το πρώτο είναι φυσικά ο σχεδιασμός του ο οποίος είναι με διαφορά ο καλύτερος της κατηγορίας. Από όποια μεριά κι αν το κοιτάξεις, το Tracer 700 είναι όμορφο – μπροστά η μάσκα με τα LED φωτιστικά σώματα και τους προβολείς από κάτω ξεχωρίζουν, οι ζάντες βαμμένες στο αγωνιστικό χρώμα μπλε της Yamaha, η κοντή εξάτμιση που περνάει κάτω από το ψαλίδι και η αναγνωρίσιμη ουρά είναι μερικά από τα στοιχεία που κάνουν το μικρό Tracer να ξεχωρίζει και το κατατάσσουν στην κορυφή της κατηγορίας σε αυτόν τον τομέα.

Όμορφο ψαλίδι, κοντή εξάτμιση και μπλε ζάντες... όνειρο!
Σπιρτόζικος και οικονομικός ο κινητήρας

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός δικύλινδρος σε σειρά CP2 των 689 κ.εκκ. με απόδοση 73 ίππους στις 7.500 Οικονομικός και ροπάτος ο κινητήρας CP2 της Yamaha…σ.α.λ. και ροπή 68Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το σύνολο είναι λίγο πιο πρόθυμο σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα καθώς έχουν κοντύνει οι σχέσεις του κιβωτίου κάτι που καταλαβαίνεις στις επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι ότι περνάει με απίστευτο τρόπο τη δύναμη στον πίσω τροχό τόσο χάρη στη διάταξη του εκκεντροφόρου (crossplane) όσο και χάρη στον πολύ καλό ψεκασμό που διαθέτει. Για την κατανάλωση ούτε κουβέντα καθώς όσο κι αν προσπάθησα πάνω από 5 λίτρα στα 100 Km δεν είδα ποτέ.

Είχα καιρό να οδηγήσω μια μοτοσικλέτα χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα και το Tracer 700 όσο κι αν σας Μην ψάχνετε για traction control… απλά δεν έχει!κάνει εντύπωση δεν διαθέτει κανένα βοήθημα, εκτός φυσικά από το ABS στα φρένα. Δεν έχει για παράδειγμα σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης, κάτι που όταν το σκέφτεσαι από έξω σου δημιουργεί ερωτήματα. Όταν όμως το οδηγείς καταλαβαίνεις γιατί έχει ακολουθήσει αυτόν το δρόμο η Yamaha. Είναι τόσο ομαλό το πέρασμα της δύναμης στον πίσω τροχό που πραγματικά σε κάνει να ξεχνάς την ανάγκη ενός τέτοιου συστήματος. Εντάξει ίσως το χρειαστείς σε ακραίες συνθήκες, αλλά ακόμα και στο βρεγμένο η μοτοσικλέτα πατάει απίστευτα στο οδόστρωμα ακόμα και αν είσαι άτσαλος με το γκάζι.

Η μάσκα είναι όλα τα λεφτά με τα LED σποτάκια και τα φώτα ημέρας από πάνω...

Έμφαση στην άνεση και την ασφάλεια

Στο δρόμο το Tracer 700 ακολουθεί μια δική του φιλοσοφία. Οι αναρτήσεις της KYB είναι καινούριες και Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω…αρκετά μαλακά ρυθμισμένες κάτι που κάνει το επίπεδο της άνεσης αξεπέραστο (βοηθάει και η φοβερή σέλα). Στο δρόμο όμως η πρώτη αίσθηση είναι βαριά, η γεωμετρία είναι αργή και έχει δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στη σταθερότητα.

Το εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι είναι ακλόνητο και προσφέρει καλή αίσθηση ενώ το πίσω μέρος είναι πιο μαλακό και “αργό” σε αντιδράσεις, προσφέροντας άνεση, σταθερότητα και προβλέψιμες αντιδράσεις. Και κάπου εδώ είναι το κλειδί της μοτοσικλέτας. Το Tracer 700 δεν θα σε τρομάξει, θα σου φερθεί πολύ φιλικά, θα σε κινήσει με ασφάλεια χωρίς εκπλήξεις ακόμα και αν κάνεις λάθος. Και αν κάτι συμβεί έχεις τα πολύ καλά φρένα με τους δίσκους των 282mm εμπρός και το δικάναλο ABS να σε βγάλουν από τα δύσκολα.

Το πίσω μέρος είναι πιο γνώριμο καθώς θυμίζει τον μεγάλο αδερφό, το Tracer 900

Μπορείς να τα κάνεις σχεδόν όλα με το Tracer

Με το Tracer 700 θα κάνεις πολλά πράγματα, αν θέλεις θα τα κάνεις και όλα, απλά με περιορισμούς. Αλλά δεν πρέπει να το παρεξηγήσεις. Δεν είναι φτιαγμένο για να γυρίσεις τον κόσμο, ούτε να στρίψεις στην Arabbiata του Mugello. Είναι φτιαγμένο να σε μεταφέρει με ασφάλεια, άνεση και σίγουρα στιλ στον προορισμό σου ξεφεύγοντας από τα τετριμμένα της κατηγορίας και προσθέτοντας λίγη αδρεναλίνη μέσω του σπιρτόζικου κινητήρα του. Δεν θα το βαρεθείς, αντίθετα θα ανακαλύψεις έναν αξιόπιστο “φίλο” στην καθημερινότητά σου και στις μικρές σου εξορμήσεις αρκεί να έχεις πάντα στο μυαλό ότι έχεις αποκτήσει μια μοτοσικλέτα η οποία κάνει αυτό ακριβώς για το οποίο κατασκευάστηκε, τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο!

ΤΙΜΗ: 8.790€

Όλα τα στοιχεία του Yamaha Tracer 700 ΕΔΩ.

Και Yamaha και Tracer και 700... πακέτο που ξεχωρίζει!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρώτη σε πωλήσεις η Yamaha το 2020

Τρεις τροχοί και τρεις λόγοι να αποκτήσεις αυτό το Yamaha

Ολική επαναφορά για το Yamaha MT-09 του 2021

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης