Πέρασαν 43 χρόνια από τότε που η Renault παρουσίασε για πρώτη φορά το Master. Από τότε μέχρι σήμερα το επαγγελματικό όχημα πέρασε από πολλές αλλαγές και βελτιώσεις και το σημερινό ελαφρό φορτηγό δεν έχει καμιά σχέση με τους προκατόχους του. Βέβαια η Renault έχει μια ακόμη μεγαλύτερη εμπειρία στο χώρο των φορτηγών αφού η ιστορία της ξεκινάει πριν από 120 χρόνια. Από τότε μέχρι σήμερα αναβαθμίζει την ποιότητα ανάλογα με τις απαιτήσεις των αγοραστών αλλά και τις συνθήκες που διαρκώς αλλάζουν.

Σήμερα τα ελαφρά φορτηγά του Renault Group έχουν σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής και συνδεσιμότητα ανάλογα με τα επιβατικά. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το νέο Master ενισχύεται τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο, διαθέτοντας επιβλητική σχεδίαση, νέο κινητήρα diesel Twin Turbo, δυνατότητες εξατομίκευσης για το χώρο επιβατών, απαράμιλλη στιβαρότητα, άνεση στην οδήγηση και χώρο επιβατών με πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποκτώντας νέα μπροστινή όψη, το νέο Master ανανεώνεται και στο εσωτερικό του προσφέροντας αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας  πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση. 

Ανανεωμένη μπροστινή όψη 
Το πλήρως ανασχεδιασμένο ντιζάιν εναρμονίζεται με την κοινή αισθητική ταυτότητα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας επαγγελματικών οχημάτων της Renault. Είναι στιβαρό με δυναμική μπροστινή όψη η οποία προσδιορίζεται από τη νέα μπροστινή μάσκα κάθετης σχεδίασης, τη φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C (C-Shape), μια ανυψωμένη γραμμή καπό και τον αναβαθμισμένο προφυλακτήρα, μαζί με τα μπροστινά φτερά.

Αναβαθμισμένη εσωτερική σχεδίαση
Το νέο Master υιοθετεί τα πρότυπα των επιβατικών οχημάτων. Το εσωτερικό αναβαθμίζεται με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας, που είναι πιο σκούρα και λιγότερο γυαλιστερά. Οι σχεδιαστές επανασχεδίασαν τις γραμμές κάνοντάς τις πιο οριζόντιες, πιο απλές και πιο καθαρές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους, διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι, νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου, νέες ταπετσαρίες, πιο high-tech και πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών. 

Ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution) διαθέτει πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό.

Κινητήρας diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo με περισσότερη ισχύ
Το νέο Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις ανάγκες του επαγγελματία.

•    Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D – FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo
•    Έχει αυξημένη ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση
•    Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).
Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).

Μεγάλος ο χώρος φόρτωσης
Το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το cockpit έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας:
•    Το νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο
•    Ένα ευρύχωρο συρτάρι «Easy Life» 10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση 
•    Αποδοτικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης:
        – R-LINK Evolution 
        – Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto™ και Apple CarPlay™, ανάλογα την έκδοση). 

Το νέο Master αναβαθμίζει το χώρο φόρτωσης για να μπορούν οι επαγγελματίες να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες με νέο φωτισμό LED, που εξασφαλίζει 5 φορές μεγαλύτερη ισχύ φωτισμού στο εσωτερικό, νέες εργονομικές λαβές για διευκόλυνση της εισόδου και της εξόδου από το όχημα, 1 τουλάχιστον στο πίσω μέρος, 2 με μία συρόμενη πόρτα και 3 αν υπάρχουν δύο συρόμενες πόρτες, που είναι στιβαρές, εύκολα προσβάσιμες και ιδανικά τοποθετημένες για εύκολη πρόσβαση από το πίσω μέρος και από το πλάι και σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης φώτων και υαλοκαθαριστήρων στο βασικό εξοπλισμό.

Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών. Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία και διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο  περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 – 14.8 m3.

Η μονάδα παραγωγής του Master από το 1980 είναι το εργοστάσιο της Renault στο Batilly της Γαλλίας. Από την έναρξη της κυκλοφορίας του Master πωλήθηκαν 2,4 εκατομμύρια τεμάχια, σε περισσότερες από 50 χώρες. Κάθε χρόνο από το 2014, το Master καταγράφει πωλήσεις ρεκόρ!
Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης