Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πριν ακόμα γίνουν τόσο αυστηροί οι κανονισμοί ρύπων στην Ε.Ε. και ουσιαστικά «σκοτώσουν» τα μικρά hot hatches, η αγορά είχε αρκετούς τέτοιους παίκτες. Ένας από τους πρωταγωνιστές ήταν το Renault Clio RS το οποίο γνωρίσαμε το2012 στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι που εντυπωσίασε με τον 1.600άρη κινητήρα των 202 ίππων και 240 Nm ροπής. Όμως αυτή δεν ήταν η γρηγορότερη εκδοχή του μικρού γαλλικού μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγα χρόνια αργότερα, όταν η Renault παρουσίασε το ανανεωμένο Clio με νέους προβολείς LED, παρουσιάστηκε επίσης η αναβαθμισμένη έκδοση Trophy για το Clio RS. Ήρθε με έναν ισχυρότερο turbo κινητήρα με 223 άλογα και 280 Nm ροπής κάνοντας το 0-100  σε περίπου 6,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 234 χλμ/ώρα.

Στο συγκεκριμένο βίντεο, ένα τέτοιο μοντέλο το οποίο έχει αναβαθμιστεί στα 267 άλογα και 370 Nm ροπής, βγαίνει στην Autobahn (τον μοναδικό ευρωπαϊκό δρόμο χωρίς όριο ταχύτητας) και εντυπωσιάζει τόσο με τον τρόπο που πιάνει τα χιλιόμετρα όσο και με τον ήχο του.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης