Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η νέα Mercedes GLC Coupe μόλις πέταξε από πάνω της και τα τελευταία κομμάτια καμουφλάζ, καθώς η εταιρία προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου. Ενός μοντέλου που μεγάλωσε, έγινε πιο αεροδυναμικό και σίγουρα έχει πιο hi-tech εσωτερικό από ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι αλλαγές στο νέο μοντέλο περιλαμβάνουν μια επανασχεδιασμένη κάτω πρόσοψη με λεπτότερους προβολείς, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα πιο λεπτά φωτιστικά σώματα. Φυσικά όντας coupe, η οροφή διαθέτει ελαφριά κλίση που σβήνει το boxy σχήμα της «απλής» GLC, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο μοντέλο έχει πλέον 31χλστ. μεγαλύτερο μήκος (4.763χλστ.) ενώ είναι κατά 5χλστ. πιο ψηλή, με το πλάτος να παραμένει το ίδιο.

Μάλιστα αυτές οι αυξήσεις μεγάλωσαν και τους προσφερόμενους χώρους του πορτπαγκάζ, το οποίο πλέον μετριέται στα 545λτ. (+45λτ. σε σχέση με πριν) στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, και 390λτ. στις Plug-in. Παράλληλα, οι μικρές αλλαγές στην εμφάνιση κατάφεραν να βελτιώσουν και την αεροδυναμική του μοντέλου που πλέον έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0.27Cd σε αντίθεση με το 0.30Cd της προηγούμενης γενιάς.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές έρχονται στο εσωτερικό, στο οποίο απόλυτο highlight είναι μία υψηλής ευκρίνειας οθόνη TFT 12.3 ιντσών που έχει το ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ μία ακόμα κάθετη οθόνη αφής 11.9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, λειτουργεί ως κέντρο ελέγχου για το σύστημα infotainment. Η GLC Coupe εφοδιάζεται φυσικά με το τελευταίας γενιάς σύστημα MBUX και μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το ηχοσύστημα Burmester που συνοδεύεται από 15 premium ηχεία, ενώ προαιρετική είναι και η πανοραμική οροφή όπως και οι 19άρες ζάντες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού βρίσκονται σε αφθονία στη νέα GLC Coupe. Εκτός από την κανονική σουίτα αισθητήρων και συστημάτων ειδοποίησης, η Mercedes περιλαμβάνει την κάμερα Surround View 360 μοιρών για να μπορεί ο οδηγός να κάνει εύκολα μανούβρες ακόμα και στα πιο στενά μέρη. Παράλληλα, μεταξύ των λειτουργιών της κάμερας, είναι και μία νέα τεχνολογία, που απεικονίζει αποτελεσματικά το έδαφος ακριβώς μπροστά από το όχημα. Αυτή η απεικόνιση σε συνδυασμό με τη λειτουργία που περιλαμβάνει έλεγχο κατάβασης σε λόφο, επιτρέπει στους οδηγούς να οδηγήσουν με ασφάλεια και στα πιο απότομα εδάφη.

Στην Ευρώπη, η νέα Mercedes GLC Coupe θα διατίθεται σε τέσσερις ήπια υβριδικές και τρεις Plug-in υβριδικές επιλογές.

Στην αρχική ήπια υβριδική GLC 200 4MATIC, ο κινητήρας έχει ισχύ 204 ίππων και 320 Nm ροπής, ενώ το ηλεκτρικό σύστημα ISG προσθέτει 23 ίππους και 200 Nm ροπή. Ακολουθεί η GLC 220 d 4MATIC με ισχύ 197 ίππων και 440 Nm ροπή συν 23 ίππους και 200 Nm ροπής. Η GLC 300, έχει ισχύ 258 αλόγων και 400 Nm ροπή συν 23 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ η GLC 300 d 4Matic προσφέρει 269 άλογα και 550 Nm ροπής συν 23 ίππους και 200 Nm ροπής. Όλες οι επιλογές βασίζονται στους τετρακύλινδρους 2λιτρους κινητήρες βενζίνης και diesel. 

Οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις βασίζονται επίσης στους ίδιους 2λιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και diesel που πλέον συνδυάζονται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 31,2 kWh. Στην GLC 300 e 4MATIC, η συνδυαστική ισχύς είναι 313 ίππους και 550 Nm ροπής, στην GLC 400 e 4MATIC είναι στους 381 ίππους και 650 Nm ροπής, ενώ τέλος στη GLC 300 de 4MATIC είναι στους 335 ίππους και 750 Nm ροπής. Η αυτονομία των Plug-in υβριδικών Mercedes ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα, κάτι που σημαίνει πως οι περισσότερες καθημερινές μετακινήσεις μπορούν να γίνουν αποκλειστικά ηλεκτρικά. Ανεξάρτητα από το σύστημα μετάδοσης κίνησης, όλες οι εκδόσεις κληρονομούν το σύστημα τετρακίνησης 4Matic και τα ηλεκτρονικά καλούδια από την GLC, όπως και το διαθέσιμο ADAS.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης