Επιμέλεια: Στέφανος Παπαδόπουλος

Είναι γεγονός πως η πανδημία Covid-19 αύξησε κατακόρυφα τις αγορές μέσω διαδικτύου, σε όλον τον κόσμο. Όπως καταλαβαίνετε, αυτό είχε ως επακόλουθο την τεράστια πίεση στις εταιρείες delivery και logistics. Ο όγκος των εργασιών πολλαπλασιάστηκε και αυτό συνετέλεσε σε καθυστερήσεις και, μερικές φορές, λάθη στις παραδόσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιλοτικό πρόγραμμα «Secure Delivery to Vehicle», που από κοινού ξεκινούν στη Μ. Βρετανία η Ford και η Hermes, σκοπό έχει να διευκολύνει τα πράγματα. Πολύ απλά, υπάρχει η δυνατότητα παράδοσης των δεμάτων απευθείας στα αυτοκίνητα των παραληπτών. Αρκεί οι πελάτες να διαθέτουν την εφαρμογή «FordPass».

Ασφαλείς και ανέπαφες παραδόσεις λόγω CovidΟι κρίσεις «γεννούν» πάντα νέες ιδέες 

Πώς λειτουργεί η συγκεκριμένη υπηρεσία; Όταν οι αγορές πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένα καταστήματα λιανικής, τα οποία συμμετέχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα, ως επιλογή για την αποστολή και την παράδοσή τους, θα δίνεται η τοποθεσία του οχήματος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρχικά, ο διανομέας εντοπίζει το αυτοκίνητο 300 μέτρα πριν από τον προορισμό του και, όταν πλησιάσει κοντά, σκανάρει το barcode στο δέμα του πελάτη. Μέσω του εφάπαξ κωδικού, που δημιουργείται από την εφαρμογή της Hermes, είναι σε θέση να ξεκλειδώσει το όχημα. Εναποθέτει το πακέτο στο πορτ-μπαγκάζ και… τέλος.

Απουσιάζετε από το σπίτι; Κανένα πρόβλημα! Το σημείο παράδοσης μπορεί να γίνει το αυτοκίνητό σας Αν για κάποιον λόγο δεν καταφέρει να το κλειδώσει εκ νέου ο ίδιος, μετά την παρέλευση ενός ορισμένου χρονικού διαστήματος αυτό θα κλειδώνει αυτόματα. Η υπηρεσία «delivery-to-vehicle» προσφέρεται χωρίς επιπλέον χρέωση. Αξίζει να αναφερθεί ότι μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το 30% των λιανικών πωλήσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Ford σκέφτεται να φέρει στην Ευρώπη το Bronco

Αύξηση των πωλήσεων στα επαγγελματικά LCV ανακοίνωσε η Ford-Ποια προτιμούν οι νέοι αγοραστές
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης