Η Tesla έχει αποδείξει από την αρχή πως δεν ακολουθεί την πεπατημένη στον χώρο της αυτοκίνησης και πλέον μία νέα έρευνα έρχεται να αποδείξει το μέγεθος της πρωτοτυπίας της.

Η εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Elon Musk δεν έχει ξοδέψει ούτε ένα ευρώ σε θέματα marketing και προώθησης των μοντέλων της με του συνήθεις διαφημιστικούς τρόπους που επιλέγουν οι ανταγωνιστές. Κάτι το οποίο όμως δεν σημαίνει πως δεν επενδύουν στο να διασφαλίσουν ότι τα αυτοκίνητά τους είναι τα καλύτερα εκεί έξω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Tesla λοιπόν την ώρα που δεν ξοδεύει cent για την δημιουργία εντυπωσιακών διαφημίσεων, επενδύει ποσό ρεκόρ για ανάπτυξη και εξέλιξη ανά αυτοκίνητο. Για να μιλήσουμε με αριθμούς (και σύμφωνα με την StockApps.com), ξοδεύει 2.984 δολάρια σε R&D ανά αυτοκίνητο που παράγεται, σε αντίθεση με τα 1.000 δολάρια που ξοδεύουν άλλες εταιρίες όπως Ford, GM και Chrysler.

Σχολιάζοντας την έκθεση αυτή, η Edith Reads της StockApp δηλώνει χαρακτηριστικά. «Η Tesla ξοδεύει περισσότερα από κάθε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία για Έρευνα και Ανάπτυξη, προκειμένου να διατηρήσει το προβάδισμά της στην τεχνολογία EV. Και αν τους ρωτήσετε για αυτό, θα σας πουν ότι αυτό είναι το κλειδί για να κρατούν τους πελάτες τους ευχαριστημένους—αυτό είναι που τους κρατά στην κορυφή».

Ενώ η Tesla ξοδεύει 0 $ για διαφήμιση ανά αυτοκίνητο, ο μέσος όρος του κλάδου είναι 485 $. Αυτό δείχνει περαιτέρω ότι οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν οχήματα για τη λειτουργικότητά τους και βασίζονται σε μαρτυρίες για την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους και όχι σε όμορφα κατασκευασμένα διαφημιστικά. Η Ford και η Toyota ξοδεύουν $468 και $454 ανά αυτοκίνητο για αυτόν τον σκοπό με τις GM και η Chrysler ξοδεύουν $394 και $664, αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης