Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Ferrari επιστρέφει στο κορυφαίο επίπεδο αγώνων αντοχής για πρώτη φορά μετά από 50 χρόνια με τη νέα αγωνιστική έκδοση 499P. Στόχος, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA του επόμενου έτους στην κατηγορία Le Mans Hypercar με το όχημα να κάνει το ντεμπούτο του στον αγώνα 1.000 Miles of Sebring τον Μάρτιο του 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μονοθέσιο 499P (το νούμερο αντιπροσωπεύει την χωρητικότητα σε κυβισμό κάθε κυλίνδρου του κινητήρα και το «P» τη λέξη prototype) φέρει αρκετή τεχνολογία από τη Formula 1 με την Ferrari να έχει αναπτύξει η ίδια τόσο το carbon monocoque πλαίσιο, όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και τον κινητήρα. Μάλιστα για να είναι σίγουροι με το αποτέλεσμα και να ρυθμίσουν τα πάντα, από ανάρτηση και ηλεκτρονικά, η εταιρία «έγραψε» πάνω από 12.000χλμ. δοκιμών με το όχημα.

Το τετρακίνητο σύνολο χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο biturbo κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 680 άλογα, την ώρα που το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.030 κιλά. Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 272 άλογα, είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα σε αντίθεση με τον θερμικό κινητήρα που είναι μπροστά.

Μάλιστα η μπαταρία 900 Volt έρχεται αυτούσια από τον κόσμο της Formula 1, κάτι που σημαίνει πως επαναφορτίζεται κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Το σύστημα μετάδοσης με τη σειρά του αποτελείται από ένα 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο σχέσεων που στέλνει τη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως η Ferrari έχει κερδίσει τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans 9 φορές, με τη τελευταία να είναι το 1965. Ώρα για την επιστροφή της στον πιο απαιτητικό αγώνα του κόσμου.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης