Μία διαφορετική από τα συνηθισμένα κόντρα πραγματοποίησε η Honda, βάζοντας την έκδοση παραγωγής του πανίσχυρου supercar της γκάμας της – στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού λανσάρεται με το σήμα της Acura – απέναντι από την αγωνιστική εκδοχή.

Τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται σε ποσοστό 80% τα ίδια μηχανικά μέρη, ωστόσο το αγωνιστικό NSX GT3 Evo έχει διαφορετικό bodykit προς όφελος της αεροδυναμικής, μεγαλύτερα φρένα, διαφορετικά ελαστικά, διαχύτη, πτέρυγα και καμπίνα. Παράλληλα, είναι πιο ελαφρύ, φέρει αγωνιστικού τύπου κιβώτιο, ανάρτηση και όλα όσα προβλέπει η FIA.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης είναι και πολύ πιο ακριβό από το απλό NSX, καθώς κοστίζει σχεδόν 465.000 ευρώ. Βέβαια, το συμβατικό supercar είναι ταχύτατο χάρη στο υβριδικό σύστημα, το launch control και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Στόχος της ιαπωνικής εταιρείας ήταν να διαπιστώσει ποιο είναι ταχύτερο σε διάφορες διαδικασίες, όπως στην επιτάχυνση από στάση, στα φρένα και στον γύρο σε πίστα.

Αυτός που κλήθηκε να φέρει εις πέρας την αποστολή ήταν ο επαγγελματίας οδηγός Trent Hindman.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αποτελέσματα έχουν πολύ ενδιαφέρον. Δείτε το video και θα καταλάβετε:

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης