Ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις των νέων μοντέλων αυτοκινήτων στο εξωτερικό. Είχαν διακοπεί μόλις ο κορωνοϊός «επισκέφθηκε» την Ευρώπη τους πρώτους μήνες του 2020. Μέσα στον πανικό και τους χιλιάδες θανάτους σταμάτησαν ακόμη και οι παραγωγές εξαρτημάτων και ανταλλακτικών σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Τώρα που εμβολιασμοί έχουν ξεπεράσει το 80% του πληθυσμού και η αγορά του αυτοκινήτου πήρε ξανά «μπροστά» οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξεκίνησαν και τις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων. Ξεκίνησαν και τα ταξίδια στο εξωτερικό των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μόνο που η ταλαιπωρία είναι απίστευτη από τους ελέγχους των πιστοποιητικών και άλλων εγγράφων που πρέπει να έχει μαζί του κάθε ταξιδιώτης. 

Φυσικά καλά κάνουν και γίνονται εξονυχιστικοί έλεγχοι αφού μόνο έτσι θα περιορίσουμε το θανατηφόρο ιό. Αλλά θα πρέπει να βρεθεί ένας άλλος τρόπος έτσι ώστε και να γίνεται σωστά η δουλειά αλλά και να μην ταλαιπωρούνται οι επιβάτες,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φαντασθείτε σε ένα μεγάλο αεροδρόμιο να φθάνουν μέσα σε 15 λεπτά 10 αεροπλάνα. Οι επιβάτες βγαίνοντας από τα αεροσκάφη σχηματίζουν ατέλειωτες ουρές για να ελεγχθούν σωστά από τους αρμόδιους υπαλλήλους. Θα πρέπει να ξέρετε ότι σήμερα για να ταξιδέψεις με αεροπλάνο στο εξωτερικό θα πρέπει ακόμη και αν είσαι εμβολιασμένος ( δύο εμβόλια)  να έχεις τα εξής δικαιολογητικά.

Το έγγραφο του διπλού εμβολιασμού.
Ένα rapid Test 
Το έγγραφο PLF συμπληρωμένο 24 ώρες πριν από το ταξίδι.

Χωρίς το PLF στο αεροπλάνο δεν μπαίνεις ακόμη και αν δείξεις το επίσημο έγγραφο του κράτους που γνωστοποιεί ότι έχεις κάνει και τα δύο εμβόλια.

Επιβάτης προερχόμενος από Ρώμη μας είπε ότι το ταξίδι του διήρκεσε μία ώρα και 45 λεπτά και η αναμονή στο χώρο του αεροδρομίου ήταν περίπου μία ώρα και 10 λεπτά. Και αυτό γιατί έφθασαν στο αεροδρόμιο ταυτόχρονα πολλές πτήσεις. 

Φυσικά σωστά γίνονται οι έλεγχοι. Αλλά μήπως πρέπει να βρεθεί ένας πιο γρήγορος τρόπος –ηλεκτρονικά– για να επιτυγχάνεται πιο γρήγορα η είσοδος και η έξοδος από τα αεροδρόμια; 

——————————————————————————————————————————————

Καινοτομία για τη F1 το Sprint Qualifying η απλά ένα πείραμα τριών αγωνιστικών και τέλος. Η λογική να βγαίνει η Pole Position μέσα από έναν αγώνα μισής ώρας σε κάποιους άρεσε σε κάποιους άλλους όχι. Οι οργανωτές θέλησαν να κάνουν αυτό το πείραμα για να «μαζέψουν» τηλεθεατές. Το ενδιαφέρον του κόσμου τόσο στα ανεπίσημα όσο και στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά από όπου έβγαινε ο Pole man ελάχιστος. Οι δέκτες στις τηλεοράσεις έδειχναν ότι υπήρχε κόσμος στη F1 μόνο τις Κυριακές στον αγώνα.

Μπορεί να απέκτησε άλλο ενδιαφέρον η F1 στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά που τώρα γίνονται όχι το Σάββατο αλλά την Παρασκευή. Γιατί από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά έχουμε και την Pole Position για τη δοκιμασία του Sprint Qualifying. Το ονομάζουμε δοκιμασία αφού δεν πρόκειται για αγώνα με βαθμολογικό ενδιαφέρον. Όμως μέσα από αυτή τη δοκιμασία των 100 χιλιομέτρων η της μισής ώρας βγαίνει η σειρά της εκκίνησης του αγώνα. Το σίγουρο είναι ότι οι οδηγοί είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο Sprint Qualifying αφού ένα λάθος (βλέπε S.Perez) μπορεί να τους ρίξει στην τελευταία θέση της εκκίνησης.
Αν η ιδέα αυτή που το πρώην αφεντικό της F1 Bernie Ecclestone χαρακτήρισε ως «ανόητη» καθιερωθεί τότε θα δούμε πολλές αλλαγές στη F1.

——————————————————————————————————————————————

Πιο φτωχή η έκθεση αυτοκινήτου στο Μόναχο. Όπως γνωρίζετε η έκθεση αυτοκινήτου από φέτος θα γίνεται στο Μόναχο και όχι στη Φρανκφούρτη. Σε μικρότερη έκταση και όχι σαν αυτή της Φρανκφούρτης που ήθελες ηλεκτρικό ποδήλατο για να την  επισκεφθείς. Στην  πρώτη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου που θα γίνει φέτος στο Μόναχο, τρείς μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Peugeot,η Citroen και η Opel δήλωσαν ότι δεν θα «παραβρεθούν». Μεγάλη η απώλεια ωστόσο κάποιος λόγος θα υπάρχει. 

——————————————————————————————————————————————

Συνεργάτης των θερινών Ολυμπιακών Αγώνων η Bridgestone
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ξεκινούν σε λίγα 24ωρα στο Τόκιο. Και λογικό είναι οι προβολείς να στρέψουν προς τα εκεί. Η εταιρία ελαστικών Bridgestone που έχει έδρα την Ιαπωνία – ιδρύθηκε το 1931 στο Kurume-ανακοίνωσε ότι υποστηρίζει ως Παγκόσμιος Συνεργάτης τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που διεξάγονται στην χώρα της. Όπως ανέφεραν οι επικεφαλής της Bridgestone,είναι μεγάλη τους τιμή που θα υποστηρίξουν τους Ολυμπιακούς αγώνες καθώς οι παγκόσμιες συνθήκες είναι ιδιαίτερες λόγω της πανδημίας. Η δέσμευση αποκτά πολύ μεγάλη αξία. Στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν:

« Ένα από τα βασικά συστατικά του DNA της Bridgestone είναι να υπηρετεί την κοινωνία με κορυφαία ποιότητα. Καθώς οι συνθήκες αλλάζουν και το μέλλον είναι ρευστό η Bridgestone εκπληρώνει την ευθύνη της με αποφασιστικότητα και παραμένει πάντα δίπλα σας να σας υποστηρίζει και να σας ενδυναμώνει.Κανείς δεν γεννιέται Ολυμπιονίκης.

Οι Ολυμπιονίκες γίνονται. Σμιλεύονται με κάτι παραπάνω από δύναμη και ταχύτητα. Με κάτι διαφορετικό. Με το να μπορούν να παραμένουν δυνατοί. Μέσα από τις πιο δύσκολες καταστάσεις, με απόλυτη προσοχή. Για να παραμείνουν στην πορεία τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. 

Στην Bridgestone αναγνωρίζουμε αυτούς τους δρόμους, τους διασχίζουμε εδώ και δεκαετίες. Διατηρώντας τους ανθρώπους στο δρόμο τους. Όποιο και αν είναι το ταξίδι τους. Ανεξάρτητα από τις συνθήκες. Αυτό είναι το πάθος μας. Έτσι ό, τι θέλετε μπορείτε να το πετύχετε: από μία θέση στο Πάνθεον των Ολυμπιακών Αγώνων έως κάτι πιο κοντινό».

——————————————————————————————————————————————

Στην Αθήνα το 2022 θα κυκλοφορήσουν τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία.Το ανακοίνωσε από το αμαξοστάσιο του Ρουφ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής. Επιβιβάστηκε σε ένα από αυτά (πέντε έχουν τεθεί σε δοκιμαστική κυκλοφορία) που κάνει το δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «Άνω Κυψέλη-Παγκράτι- Καισαριανή». 

Μέχρι τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και αμέσως μετά θα μπει σε εφαρμογή το σχέδιο της ηλεκτροκίνησης στα αστικά λεωφορεία. Ο υπουργός είπε ότι σε πρώτη φάση θα αποκτήσουμε 200-220 οχημάτων και η  Αθήνα θα είναι η ευρωπαϊκή πόλη με τη μεγαλύτερη αναλογία ηλεκτρικών λεωφορείων. Εντάξει ας μη λέμε και υπερβολές….

——————————————————————————————————————————————

Η Samsung αποκάλυψε τον πρώτο αισθητήρα εικόνας για αυτοκίνητα. Μάλιστα υπέγραψε σύμβαση  436 εκ. δολαρίων με την Tesla. Ο αισθητήρας αναμένεται να χρησιμοποιηθεί κυρίως  για την οπίσθια κάμερα του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τη Samsung, η τεχνολογία συνδυάζει δύο φωτοδιόδους ανά εικονοστοιχείο. Θα χρησιμοποιείται κυρίως σε φωτεινά περιβάλλοντα. Αυτό επιτρέπει στον αισθητήρα να προσαρμόζεται στις αλλαγές του περιβαλλοντικού φωτισμού.

Για παράδειγμα στην έξοδο ενός τούνελ που δεν είναι φωταγωγημένο. Κάτι ακόμη βασικό είναι ότι μειώνει το τρεμόπαιγμα των LED (flickering)  επεκτείνοντας ταυτόχρονα τον χρόνο έκθεσης των μικρών φωτοδίοδων.

Βεβαίως, στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν αποτελεί προτεραιότητα η ποιότητα της εικόνας ή η ανάλυση της εικόνας, αλλά περισσότερο πρακτικά πράγματα όπως το υψηλό δυναμικό εύρος (120 dB). Η νέα τεχνολογία της Samsung ονομάζεται CornerPixel. Η Tesla έκλεισε αμέσως συμφωνία και το ποσό ορίσθηκε στα 436 εκ. δολάρια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης