Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Κάθε συζήτηση για Pick-ups περιστρέφεται κυρίως γύρω από τον χώρο φόρτωσης, τις γωνίες φυγής, ράμπας, προσέγγισης και την απόσταση από το έδαφος. Ίσως τελευταίο κριτήριο να είναι το 0-100 και η τελική ταχύτητα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Cars.co.za της Νότιας Αφρικής συγκέντρωσε πρόσφατα επτά από τα πιο δυνατά μικρομεσαία φορτηγά για έναν αγώνα drag ώστε να διαπιστωθεί ποιο από αυτά είναι το ταχύτερο στην ευθεία. Το βίντεο δεν είναι και το πιο άρτιο καθώς υπάρχουν διαφορές όσον αφορά την ισχύ μεταξύ των φορτηγών και το βάρος τους, αλλά παρόλα αυτά είναι ενημερωτικό και ενδιαφέρον.

Τα δύο αστέρια εδώ είναι το νέο Ford Ranger και το Volkswagen Amarok. Και τα δύο bakkies (έτσι τα αποκαλούν στη Νότια Αφρική) έχουν την ίδια απόδοση 208 ίππων και 500 Nm ροπής. Ο πλησιέστερος ανταγωνιστής τους, τουλάχιστον στα χαρτιά, φαίνεται να είναι το Toyota Hilux με έναν 2,8 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο ντίζελ που αποδίδει 203 ίππους και την ίδια ροπή.

Το Mitsubishi Triton εμφανίζεται επίσης σε αυτόν τον αγώνα και ενώ έχει λιγότερη ισχύ από το δίδυμο Ford/VW με 180 ίππους και  430 Nm ροπής, κάνει εντυπωσιακά καλή πορεία κυρίως χάρη στο χαμηλότερο συνολικό του βάρος. Υπάρχει επίσης ένας διεκδικητής από την Κίνα σε αυτή τη μάχη drag – το Great Wall Motors P-Series, αλλά είναι το λιγότερο ισχυρό από τα επτά φορτηγά με 163 και 400 Nm ροπής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα άλλο ιαπωνικό μοντέλο είναι το Nissan Navara, το οποίο έχει αξιοπρεπείς αριθμούς στα χαρτιά – 190 ίππους και ροπή 450 Nm. Τέλος, το Isuzu D-Max δίνει μια γερή μάχη στη μεσαία κατηγορία με τον πετρελαιοκινητήρα των 3,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 450 Nm ροπής.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης