Με το 7ο ράλι Όθρυς συνεχίστηκε στις 6 Απριλίου το πανελλήνιο κύπελλο ασφάλτου στο οποίο συμμετείχαν 28 πληρώματα. Ο συγκεκριμένος αγώνας διεξήχθη στο όρος Όθρυς που βρίσκεται στη νοτιοδυτική πλευρά του νομού Μαγνησίας όπου στην ελληνική μυθολογία το όρος αυτό ήταν το βουνό των Τιτάνων.
Τελικά μετά από 4 ειδικές διαδρομές 23 αγωνιστικά αυτοκίνητα ανέβηκαν τη ράμπα του τερματισμού με τους Νικολόπουλο – Τσιάπα (Mitsubishi Lancer EVO) να σημειώνουν τον απόλυτο χρόνο ημέρας. Στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Τζαμπάζης – Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer EVO), ενώ οι περσινοί κυπελλούχοι ασφάλτου Καρπάνος Ν. – Καρπάνος Δ. (Mitsubishi Lancer EVO), αν και ήταν ταχύτεροι στις 3 από τις 4 ειδικές διαδρομές, έχασαν χρόνο στο 2ο πέρασμα από την Ε.Δ. «Όθρυς 2» και κατέληξαν στη 3η θέση.
Χαρακτηριστικό του έντονου συναγωνισμού στον αγώνα του Αλμυρού ήταν οι διαφορές των τριών πρώτων πληρωμάτων, οι οποίες ήταν λίγο πάνω από τα 3 δευτερόλεπτα. Ο τρίτος γύρος του πανελληνίου κυπέλλου ασφάλτου θα δοθεί στις 5-6 Ιουλίου με το ράλι σπριντ Δωδώνης.
Οι νικητές του 7ου ράλι σπριντ Όθρυς: Νικολόπουλος – Τσιάπας…

Δεύτερη θέση γενικής για του Τζαμπάζη – Ζακχαίο…
Βάθρο για τους Νίκο και Δημήτρη Καρπάνο…
Οι Περγαμαλης – Τραικος…
Οι Πέτρος και Παναγιώτης Νταής…
Οι Μπαλντούνης – Ειρήνη Μαυρογένη…
Οι Πλακουτσής – Παναγιωτόπουλος…
Οι Παυλίδης – Μαρία Κυλραγκίτση…
Οι Παπαναστασίου – Τουλάκης…
Οι Αγγλόπουλος – Σαρητσόγλου…
Οι Διαβαντόγλου – Ασπρομουγκος…
Οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης ήταν ιδιαίτερα γρήγοροι…
Οι Σύλλας – Πηνελόπη Αναστασοπούλου…
Οι Μιχαήλ – Κορίνθιος
Οι Βλάχος – Ραλία Τόσκοβα…
Οι Στρούγγης – Ρέντης…

Οι Βαστάρδης – Παπαπείδης…
Οι Βεργοζήσης – Βασδέκης…
Οι Διαμάντης – Μασιάλας…

