Ήρθε στην Ελλάδα η νέα γενιά του Range Rover Evoque

Ήρθε στην Ελλάδα η νέα γενιά του Range Rover Evoque

Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       


 

To 2011 το Range Rover Evoque έκανε την εμφάνισή του στην παγκόσμια αγορά ως ένα μικρό πολυτελές SUV, Το νέο Evoque είναι premium SUV και το δείχνει...το οποίο συνδύαζε προχωρημένη σχεδίαση, δυνατότητες εκτός δρόμους και πολυτέλεια.

Περισσότερες από 800.000 μονάδες στους δρόμους μαρτυρούν πως είναι ένα πετυχημένο μοντέλο, το οποίο συνεχίζει να... προκαλεί ακόμα και σήμερα με τις γραμμές του και, όπως φαίνεται, θα συνεχίσει να το κάνει με τη δεύτερη γενιά που παρουσιάζεται στην... Ελλάδα.

Λίγο πριν ξεκινήσουμε τη δοκιμή με τη νέα γενιά Range Rover Evoque

 

Στην Ελλάδα 5.800 δημοσιογράφοι

Με επίκεντρο το Πόρτο Χέλι, σχεδόν 5.800 δημοσιογράφοι από όλον τον κόσμο θα επισκεφτούν τη χώρα μας Γράψαμε πολλά χλμ. στον δρόμο, στο χώμα και σε trial ειδικές...(σε διάστημα ενός μήνα) για να οδηγήσουν το βρετανικό μοντέλο που έρχεται να... ταράξει τα νερά στην κατηγορία.

Οι Έλληνες δημοσιογράφοι ήταν οι πρώτοι που οδήγησαν το αυτοκίνητο που θα βρίσκεται στις αντιπροσωπείες από την ερχόμενη εβδομάδα.

Το zougla.gr δεν έλειπε από την παρουσίαση, η οποία περιελάμβανε εκατοντάδες χιλιόμετρα σε εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, πολύ... χώμα, σκληρά κομμάτια εκτός δρόμου, ακόμα και πέρασμα με το Evoque από την παλιά σιδηροδρομική γραμμή του Ισθμού της Κορίνθου.

H διαδρομή που ακολουθήσαμε αλλά και θα καλύψουν οι 5.800 δημοσιογράφοι που θα επισκεφτούν τη χώρα μας

 

Ψηφιακός κόσμος...

Εξωτερικά, το βρετανικό μοντέλο έχει διατηρήσει τις βασικές σχεδιαστικές γραμμές και πλέον έχουν προστεθεί πολλά στοιχεία από το μεγαλύτερο Velar αλλά και από την υπόλοιπη σύγχρονη γκάμα της Range Rover. Οι δύο μεγάλες οθόνες στην κεντρική κονσόλα βγάζουν... μάτιαΑλλαγές έχουμε στην εμπρός μάσκα, όπως και στα φωτιστικά σώματα (εμπρός και πίσω), ενώ έχει προστεθεί και κεραία τύπου καρχαρία μέσα στην οποία υπάρχει η κάμερα που εμφανίζει την εικόνα στον εσωτερικό καθρέπτη.

Εκεί που αντιλαμβάνεσαι τις πολλές αλλαγές είναι όταν μπεις στην καμπίνα των επιβατών. Ο ψηφιακός κόσμος βγάζει... μάτια, με τις δύο οθόνες να δεσπόζουν στην κεντρική κονσόλα, καθώς έχουν αντικαταστήσει την παλαιάς τεχνολογίας οθόνη, αλλά και τα αναλογικά κουμπιά του κλιματισμού και των ρυθμίσεων οδήγησης. Ψηφιακή διατίθεται και η οθόνη του πίνακα οργάνων (ανάλογα με την έκδοση), ενώ ο περιστροφικός λεβιές ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί. Οι απλές γραμμές κυριαρχούν και η ποιότητα κατασκευής έχει ανεβάσει πολύ τον πήχη.

 

Κινητήρες 2.0 λίτρων

Στον δρόμο το Evoque συναρπάζει. Στα χέρια μας είχαμε δύο εκδόσεις, τη βενζινοκίνητη χωρητικότητας 2.0 λίτρων με 250 ίππους και την diesel, επίσης 2.0 λίτρων, αλλά με 240 άλογα.

Σαφώς πιο ευχάριστη σε αίσθηση ήταν η έκδοση βενζίνης, ωστόσο η πετρελαιοκίνητη είναι πιο οικονομική σε κατανάλωση καυσίμου.

Το σιδερένιο ομοίωμα του Evoque με φόντο το Μπούρτζι (Ναύπλιο)

Υποδειγματικό στον δρόμο

Και στις δύο περιπτώσεις η οδηγική απόλαυση σε κάθε είδους οδόστρωμα, τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χώμα, δεν περνά απαρατήρητη. Στην εθνική οδό το «πάτημα» θυμίζει επιβατικό σπορ όχημα, ενώ εκεί που θα Με τέρμα το γκάζι  στο χώμα καταλαβαίνεις με τι SUV έχεις να κάνεις...τολμούσαμε να πούμε πως το Evoque είναι υποδειγματικό σε συμπεριφορά και απόλαυση είναι στο χώμα. Σε ειδικές διαδρομές και μάλιστα πολλών χιλιομέτρων με το πόδι στο... πάτωμα η απόσβεση των ανωμαλιών είναι εμφανής, κατά συνέπεια και η άνεση.

Σε αυτό να προσθέσουμε και το γεγονός ότι το Evoque φορούσε ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά που δεν προορίζονταν για τέτοια σκληρή χρήση και το αποτέλεσμα είναι απόλυτα ικανοποιητικό.

Το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων αποδείχτηκε άνετο και λειτουργικό, αν και στο όριο ίσως ο ψαγμένος οδηγός να ζητήσει κάτι παραπάνω. Το τιμόνι έδειξε να υπακούει στις εντολές, ενώ τα άνετα καθίσματα μας έβγαλαν ατσαλάκωτους ακόμα και ύστερα από πολλή ώρα οδήγησης. Να σημειώσουμε πως η τετρακίνηση ρυθμίζεται ηλεκτρονικά και το μόνο που επιλέγει ο οδηγός είναι το οδόστρωμα στο οποίο θέλει να κινηθεί. 

 

Δείτε το video που φτιάξαμε με το νέο Range Rover Evoque

 

 

Μίνι υβριδικό σύστημα

Αξίζει να αναφέρουμε πως όλα (με εξαίρεση την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο) τα νέα Evoque εφοδιάζονται με ένα μίνι υβριδικό σύστημα (mild hybrid). Το συγκεκριμένο αποτελείται από ένα μοτέρ 48V που αποτελείται από μία μπαταρία. Όταν  Οι τιμές ξεκινούν από τα 55.100 ευρώ... ο οδηγός αφήνει το γκάζι, με την επιβράδυση,  φορτίζει η μπαταρία.  Την ώρα που το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα κάτω από 17 χλμ./ώρα, σβήνει ο κινητήρας, αλλά όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι, αυτός παρέχει άμεση απόκριση.

Οι διαθέσιμοι κινητήρες βενζίνης και diesel θα έχουν χωρητικότητα 2.0 λίτρα. Στην πρώτη περίπτωση οι ιπποδυνάμεις θα είναι 200, 250 και 300 ίππους, ενώ ο πετρελαιοκινητήρας θα αποδίδει 180 και 240 άλογα. Στην Ελλάδα το νέο Range Rover Evoque θα είναι διαθέσιμο από την επόμενη εβδομάδα με τιμές που θα ξεκινούν από τα 55.100 ευρώ (diesel με 180 ίππους) και 57.000 ευρώ (βενζίνη με 200 ίππους), ενώ θα υπάρχουν διαθέσιμα και test drive, προκειμένου να μπορεί ο καθένας να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Range Rover Evoque αλλά και τις διαθέσιμες εκδόσεις πατήστε ΕΔΩ

 

Το Evoque 1ης (αριστερά) και 2ης γενιάς...

Αλλαγές στο πίσω μέρος του Evoque. Αριστερά το Evoque 1ης γενιάς και δεξιά το καινούργιο...Η κεντρική κονσόλα με τις αλλαγές...Παλιό και νέο Evoque...Κάπου στα βουνά πάνω από την Κινέτα με κατεύθυνση προς Λουτράκι...Τα Evoque ετοιμάζονται για... εξόρμησηΜε το νέο Range Rover Evoque, τη διευθύντρια Marketing και PR Αγγέλα Μπιτσάνη και τον Γιάννη Λημναίο από το gocar.grΑν κινείσαι στο βουνό, μπορείς να πετύχεις και δοκιμές με αγωνιστικά αυτοκίνητα!

Ακουμπάς και βγαίνει το χερούλι της πόρτας, όπως ακριβώς και στο VelarΨηφιακή τεχνολογία...Ο νέος εσωτερικός ψηφιακός καθρέπτης...

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2019, 17:52