Οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής είναι παραπάνω από ορατές, σημαίνοντας συναγερμό για το περιβάλλον. Η αλόγιστη χρήση πλαστικού, το αποτύπωμα από τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και τα χαμηλά επίπεδα ανακύκλωσης και επανάχρησης συμβάλουν στην κλιμάκωση των επιπτώσεων στον πλανήτη μας. 

Περίπου 9 εκατομμύρια τόνοι πλαστικών απορριμμάτων καταλήγουν κάθε χρόνο στους ωκεανούς, επιφέροντας το θάνατο εκατομμυρίων θαλάσσιων όντων. Επιπλέον, άλλα 9 περίπου εκατομμύρια τόνοι ρούχων απορρίπτονται κάθε χρόνο σε χωματερές, προκαλώντας σοβαρή περιβαλλοντική επιβάρυνση,  ενώ ταυτόχρονα συνάνθρωποί μας στερούνται αυτονόητων αγαθών, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε καθαρά ρούχα.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνειδητοποιώντας τις ανάγκες που προκύπτουν από τα παραπάνω, το Skip έχει λάβει δράση. Το αγαπημένο απορρυπαντικό που εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια φροντίζει και αναζωογονεί τα ρούχα μας- μένει πιστό στον κοινωνικό και περιβαλλοντικό σκοπό που έχει για το Περιβάλλον και τον Άνθρωπο:

«Καθαρό Μέλλον»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Skip μετέχει ενεργά στη δέσμευση της Unilever για τη μείωση της χρήσης πλαστικού και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων οικιακής καθαριότητας και υγιεινής, μέσω της στρατηγικής της εταιρείας «Καθαρό Μέλλον». Λύση δεν είναι η ολική απαγόρευση της χρήσης του πλαστικού, αλλά η μείωση της χρήσης του πρωτογενούς πλαστικού, αντιμετωπίζοντας το -στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας- ως πόρο και όχι ως απόβλητο.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, το κορυφαίο σε αποτελεσματικότητα Skip, με εξαιρετικές επιδόσεις ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες πλύσης, έχει ήδη προχωρήσει σε:

  • 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες
  • Συσκευασίες που περιέχουν 35% ανακυκλωμένο πλαστικό 
  • Συνθέσεις με 100% φυσικής προέλευσης ένζυμα

Η χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού των συσκευασιών Skip, που παράγεται στην Ελλάδα, στο εργοστάσιο της Unilever στο Ρέντη, ισοδυναμεί με την εξοικονόμηση 146 τόνων πλαστικού ετησίως, ποσότητα που αντιστοιχεί σε 58 εκατομμύρια τουβλάκια παιδικών κατασκευών τα οποία αν τοποθετηθούν το ένα δίπλα στο άλλο, καλύπτουν την απόσταση Αθήνα-Βενετία! 

«Κοινωνική Ντουλάπα»

H βιομηχανία ρούχων κατατάσσεται σήμερα ως η 2η πιο ρυπογόνος στον κόσμο, μετά τη βιομηχανία πετρελαίου. Είναι χαρακτηριστικό ότι για να δημιουργηθεί ένα τζιν παντελόνι χρειάζονται περίπου 7.500 λίτρα νερό, ενώ παράλληλα ο μέσος Ευρωπαίος απορρίπτει στα σκουπίδια 14 κιλά ρούχων το χρόνο. Έτσι, το 2022, δημιουργήθηκε η πρωτοβουλία της «Κοινωνικής Ντουλάπας Skip», σε συνεργασία με την οργάνωση Fabric Republic, για τη συλλογή ρούχων που δεν χρειαζόμαστε ή που δεν μας κάνουν και την προσφορά αυτών σε ευάλωτες ομάδες.  

Για τη συγκέντρωση των ρούχων, η μάρκα έχει τοποθετήσει, σε κεντρικά σημεία της Αττικής, μεγάλα κιβώτια-ντουλάπες σε σχήμα T-shirt, διακοσμημένες από γνωστούς street artists. Και μέσα σε μόλις 9 μήνες έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 10.508 κιλά ρούχων!

Πρόκειται για μία σύγχρονη και αποτελεσματική εφαρμογή της κυκλικής οικονομίας που αποτελεί μία από τις βασικές αρχές για τη βιωσιμότητα του πλανήτη.

«Κοινωνικό Πλυντήριο»

Το πρώτο Κοινωνικό Πλυντήριο Skip λειτούργησε το 2016, με τη συνεργασία του Δήμου Αθηναίων, στο κέντρο της Αθήνας, με στόχο να παρέχει δωρεάν «πλύσεις αγάπης» σε συνανθρώπους μας που δεν έχουν πρόσβαση σε ρεύμα ή σε βασικές ηλεκτρικές συσκευές.  

Για τη λειτουργία του η Unilever εξόπλισε ειδικούς χώρους με επαγγελματικά πλυντήρια και στεγνωτήρια, ενώ ανέλαβε τον συστηματικό ανεφοδιασμό των δομών με απορρυπαντικά Skip και μαλακτικά Cajoline. 

Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν και νέα Κοινωνικά Πλυντήρια, με τη συνεργασία των Δήμων Θεσσαλονίκης και Αλίμου. Στα 6,5 χρόνια δράσης του το Κοινωνικό Πλυντήριο Skip, τόσο μέσω των σταθερών δομών του στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τον Άλιμο, όσο και σε έκτακτες περιστάσεις και καταστροφές ανά την Ελλάδα, έχει προσφέρει πάνω από 189.000 πλύσεις αγάπης και έχει πλύνει περισσότερους από 1.500 τόνους ρούχων!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης