Είχε Άγιο

Είχε Άγιο
Προφανώς πρόκειται για θαύμα. Το ελικόπτερο Χιούι που πετούσε σε χαμηλό ύψος, όπως δηλώνουν αυτόπτες μάρτυρες στην περιοχή της συντριβής πλησίαζε το σημείο πτώσης του υπό εξαιρετικά αντίξοες καιρικές συνθήκες. Η πρόσκρουση στα σύρματα της ΔΕΗ και πολύ κοντά στον πυλώνα ήταν βίαιη. Η στιγμιαία περιδίνηση του σκάφους ανάμεσα στα καλώδια υψηλής τάσεως προκάλεσε την εκτίναξη της υπαξιωματικού η οποία ήταν δεμένη στο κάθισμά της. Λίγο αργότερα ένα συνεργείο της ΔΕΗ που είχε κληθεί προφανώς από κατοίκους να σπεύσει για την αποτακατάσταση της βλάβης στην ηλεκτροδότηση της περιοχής αντίκρισε την αρχιλοχία όρθια δεμένη στο κάθισμα της και σε κατάσταση σοκ. 



Με αυτό τον τρόπο διεσώθη η Βασιλική Πλεξίδα την ώρα που οι συνεπιβαίνοντές της στο μοιραίο Χιούι συντρίβονταν στο έδαφος. Αυτά φέρεται να δήλωσε ο πατέρας της υπαξιωματικού που την επισκέφτηκε στο στρατιωτικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης. Κατά τους γιατρούς νοσηλεύεται σε μονάδα Αυξημένης Φροντίδας και όχι σε θάλαμο Εντατικής Θεραπείας και φέρει μεν εκδορές σε όλο της το σώμα χωρίς όμως σοβαρό τραύμα.

Η Βασιλική Πλεξίδα ήταν απλός τυχερή διότι ελάχιστα δευτερόλεπτα πριν από τη συντριβή το σύστημα του καθίσματος της εκτινάχτηκε με αποτέλεσα να σωθεί ενώ όλοι οι συνεπιβαίνοντές  της είναι νεκροί.



Τι διαπίστωσε η ιατροδικαστής;

Η ιατροδικαστής Ρουμπίνη Λεονταρή η οποία εξέτασε τις σορούς των τεσσάρων αξιωματικών διαπίστωσε πως τα τραύματα τα οποία φέρουν είναι συμβατά με αυτά που θα προκαλούσε κάθε πτώση ελικοπτέρου και συντριβή του στο έδαφος.

 Αυτό σημαίνει πως αν για κάποιο τεχνικό λόγο καθυστερούσε η εκτίναξη του καθίσματος της Βασιλικής Πλεξούδα θα ήταν και αυτή νεκρή. Σημειώνεται πως από τις μαρτυρίες φέρεται οι δυο αξιωματικοί να βρέθηκαν νεκροί εντός του κυρίου θαλάμου του ελικοπτέρου ενώ άλλοι δυο εκτινάχθηκαν κατά τη συντριβή σε απόσταση 20 μέτρων πάνω στην απότομη πλαγιά και λίγα μέτρα από το διάσελο στην κορφή του οποίου έχει κατασκευαστεί ο πυλώνας της ΔΕΗ.



Σημειώνεται επίσης πως ο πιλότος του μοιραίου Χιούι ήταν εξαιρετικά έμπειρος και είχε πάνω από 1600 ώρες πτήσεις σε αυτό τον τύπο ελικοπτέρου ενώ ο συγκυβερνήτης είχε και αυτός 450 ώρες πτήσεις.

Στην περιοχή επικρατούσαν από τα ξημερώματα της Τετάρτης πολύ κακές καιρικές συνθήκες με χαμηλή ορατότητα και πυκνή χαμηλή νέφωση. Κάτοικοι της περιοχής φέρονται να έχουν δηλώσει πως το ελικόπτερο πετούσε πολύ χαμηλά και με αργή ταχύτητα στον άξονα Ελασσόνας- Σαρανταπόρου όπου και τελικά κατέπεσε. Μένει να διευρυνθεί γιατί το μοιραίο ελικόπτερο δεν βρισκόταν σε ικανό ύψος αλλά αντιθέτως ακολουθούσε χαμηλή πτήση ανάμεσα σε ορεινούς όγκους και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 19 Απριλίου 2017, 23:13