Την αντίθεσή του στη λειτουργία του πεδίου απογείωσης και προσγείωσης στη Μαρίνα Βουλιαγμένης, όπου κατέπεσε το ελικόπτερο με πέντε επιβαίνοντες το απόγευμα της Κυριακής 15/6, εξέφρασε ο δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωνσταντέλος.
Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο κ. Κωνσταντέλος, πιλότος και ο ίδιος, το συγκεκριμένο σημείο όπου έπεσε το ελικόπτερο είναι απλά ένας χώρος από όπου απογειώνονται και προσγειώνονται τα ελικόπτερα, το οποίο λειτουργεί μεν με βάση τη νομοθεσία και δημιουργήθηκε από τους ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου, ωστόσο δεν φέρει κανενός είδους υποχρέωση πιστοποίησης.
Το κανονικό ελικοδρόμιο της μαρίνας Βουλιαγμένης βρίσκεται στην κορυφή του παρακείμενου λόφου και λειτουργεί με όλες τις προδιαγραφές από το 1962.
Τόσο ο δήμαρχος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης όσο και το δημοτικό συμβούλιο έχουν διατυπώσει ενστάσεις για την απογείωση και προσγείωση από το συγκεκριμένο σημείο, καθώς αυτές γίνονται με την ευθύνη του κυβερνήτη.
Εκεί, σύμφωνα με τον δήμαρχο, δεν υπάρχει διαγράμμιση, φωτισμός και ανεμούριο και το σημείο βρίσκεται στο τέλος του λιμενοβραχίονα, ωστόσο λειτουργεί με τις προδιαγραφές της νομοθεσίας.
«Στο συγκεκριμένο σημείο όπου φτιάχτηκε (σ.σ το πεδίο απογείωσης και προσγείωσης) θεωρούμε ότι είναι υπερυψωμένο και δεν έπρεπε να μετακινηθεί η ζώνη προσγείωσης από εκεί που ήταν», είπε επίσης ο κ. Κωνσταντέλος.
Ενστάσεις για τη δημιουργία του ελικοδρόμιου από το 2021
Για το θέμα του ελικοδρομίου, το ilovevouliagmeni.gr είχε δημοσιεύσει αναλυτικό άρθρο στις 13/01/2021, το οποίο σήμερα είναι ακόμη επίκαιρο καθώς προειδοποιούσε για τα προβλήματα που θα δημιουργούσε στην περιοχή.
Συγκεκριμένα το τότε δημοσίευμα έγραφε: «Οφείλουμε να δημοσιοποιήσουμε τα ερωτήματα αυτά, όσο υπερβολικά μπορεί και να ακούγονται σε κάποιους, τονίζοντας ότι τα προβλήματα που έρχονται για τον πανέμορφο όρμο της Βουλιαγμένης θα αρχίσουν να είναι με ορατές τις συνέπειες, σε λίγα χρόνια από τώρα.
1) Τι θα γίνει εάν πέσει ένα ελικόπτερο μέσα στον κόλπο, όταν το ελικοδρόμιο θα είναι τοποθετημένο στη μέση του κόλπου;
Τι κίνδυνοι υπάρχουν εάν υπάρξουν διαρροές καυσίμων ή και έκρηξη κατά την πτώση;
2) Γιατί χρειάζεται να φτιαχτεί ελικοδρόμιο στην μέση του κόλπου, όταν σε απόσταση 200μ – 300μ υπάρχει ήδη κατεστραμμένο περιβάλλον από το ελικοδρόμιο που υπάρχει εδώ και χρόνια μέσα στην έκταση του ξενοδοχείου του Αστέρα.
Γιατί χρειάζεται να μπαζωθεί τώρα και η θάλασσα; και επί της ουσίας η Μαρίνα να καλύπτει το μισό πλάτος του κόλπου της Βουλιαγμένης;
Αυτή την στιγμή η Μαρίνα εκτείνεται εντός της θάλασσας σε μήκος περίπου 300μ από την ευθεία που ενώνει την Μαρίνα με την απέναντι ακτή (1.06 χλμ περίπου το συνολικό μήκος).
Με την επέκταση θα καλύπτει 500μ (την μισή απόσταση) Όπως όλοι γνωρίζουν αυτό θα εμποδίσει τα υπόγεια ρεύματα που έχουν ροή από την λίμνη Βουλιαγμένης προς την πλαζ, και από την πλαζ προς τον ΝΟΒ, την Μαρίνα και την έξοδο του κόλπου.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η “χαβούζα” στην πλαζ απέναντι από τον Αστέρα όπου συγκεντρώνεται η άμμος που δεν μπορεί να διαφύγει και παράλληλα δημιουργεί στασιμότητα των νερών και μόλυνση. Σχεδόν κάθε χρόνο οι μετρήσεις του ΠΑΚΟΕ στο συγκεκριμένο σημείο δείχνουν νερά μη κατάλληλα για κολύμβηση.»
