Μια καινούρια καμπάνια της εταιρείας Dove, με την ονομασία #NoLikesNeeded, προσπαθεί να σπάσει τον φαύλο κύκλο του «τσεκαρίσματος» της φωτογραφίας που μόλις ανεβάσαμε στον λογαριασμό μας προς έλεγχο των likes που πιθανόν να λάβαμε.
Σύμφωνα με την εταιρεία Dove το 60% του ενός εκατομμυρίου των κοριτσιών στη Βρετανία που δεν αισθάνονται καλά με το σώμα τους, νιώθουν ότι είναι πιο όμορφα στον εικονικό κόσμο των social media, όταν λαμβάνουν likes, αλλά νιώθουν άσχημα όταν δεν λαμβάνουν. Κι έτσι, κάνουν στόχο το κυνήγι αυτών των likes.
Ωστόσο, μία «τέλεια φωτογραφία» από την ιδανική γωνία και με τον ιδανικό φωτισμό, δεν μπορεί παρά μόνο για λίγο να σου ανεβάσει το ηθικό…
Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

