Διστακτικοί είναι οι Έλληνες καταναλωτές να υποβάλουν επίσημη καταγγελία για τον πωλητή ή τον πάροχο υπηρεσιών από τον οποίο είναι δυσαρεστημένοι.

Σύμφωνα με κοινοτική έρευνα για το 2008, που δημοσιοποίησε το Ελληνικό Κέντρο Καταναλωτών (ΕΛ.ΚΕ.ΚΑ), μόλις το 9% των δυσαρεστημένων καταναλωτών έχει προβεί σε επίσημη καταγγελία, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στην ΕΕ των 27 φθάνει στο 16%.

Το μεγαλύτερο μερίδιο των καταναλωτών που καταγγέλλουν βρέθηκε στη Σουηδία (34%), τις Κάτω Χώρες (25%), τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (και οι δυο 24%), την Φινλανδία (23%) και την Δανία (22%).

Τα χαμηλότερα ποσοστά βρέθηκαν στη Βουλγαρία (4%), τη Λετονία και την Πορτογαλία (και οι δυο 5%), τη Λιθουανία και τη Ρουμανία (6% και οι δυο).   

Στην ΕΕ των 27, το 51% αυτών που έχουν προβεί σε καταγγελία δηλώνει ικανοποιημένο για τον τρόπο με τον οποίο εξετάστηκαν τα παράπονά τους.

Στην Ελλάδα, το ποσοστό των καταναλωτών που έμεινε ικανοποιημένο από την εξέταση της καταγγελίας του φθάνει στο 45%. 

(Πρώτη καταχώρηση: 2 Ιουλίου, 11:05)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης