Το φετινό καλοκαίρι βρίσκει τις βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο του χυμού να λανσάρουν καινούργια είδη αλλά και προσφορές, γεγονός που αποδίδεται στην πτώση των αγορών λόγω κρίσης.
Η ανάπτυξη της βιομηχανίας χυμού στη χώρα μας ήταν ανοδική κι αυτό λόγω της στροφής των καταναλωτών στα υγιεινά προϊόντα. Στην πορεία έβαλε «φρένο» η οικονομική κρίση. Σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας IRI Hellas, οι χυμοί άρχισαν να «πέφτουν» κατά 1,22%. Οι νέες οικονομικές συνθήκες ανάγκασαν τον κλάδο χυμοποιίας και ποτοποιίας να επιβραδύνει την παραγωγή του κατά 6,7% το 2009, σημάδι καθόλου ενθαρρυντικό, αφού η συρρίκνωση του εισοδήματος των καταναλωτών αναμένεται να πιέσει κι άλλο προς τα κάτω τις πωλήσεις χυμού σε σύγκριση με προϊόντα παρεμφερών κατηγοριών.
Παρά την πτώση των πωλήσεων, όμως, οι βιομηχανίες απαντούν με επιθετική τακτική, επενδύοντας στη διαφήμιση και λανσάροντας προϊόντα που βασίζονται σε νέες ιδέες όπως κοκτέιλ φρούτων, πρωτότυπες γεύσεις και συνδυασμούς. Τα σκήπτρα των πωλήσεων κρατά ο χυμός πορτοκάλι.

