Στην ενίσχυση των προωθητικών τους ενεργειών, που πλέον πραγματοποιούνται σε μόνιμη βάση, επικεντρώνονται οι αλυσίδες σουπερμάρκετ, προκειμένου να προσελκύσουν τους καταναλωτές και κατ’ επέκταση να διατηρήσουν ή και να ενισχύσουν τα μερίδιά τους. Ταυτόχρονα, προωθούν καινοτόμες ενέργειες, όπως την αλλαγή του υφιστάμενου καθεστώτος στον θεσμό του franchise.

Η αρχή έγινε από τον όμιλο Μαρινόπουλου, ο οποίος προχωρεί στην παραχώρηση, σε υποψήφιους συνεργάτες -franchisees, της χρήσης και εκμετάλλευσης εταιρικών καταστημάτων του, με τον διακριτικό τίτλο «Carrefour Express».

Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα του νέου μοντέλου franchise, που υλοποιεί η Μαρινόπουλος, είναι ότι στις οικονομικές υποχρεώσεις του εκάστοτε franchisee περιλαμβάνονται μόνο η κάλυψη των παραγγελιών που διενεργεί για τα προς πώληση προϊόντα, όπως και των πάγιων εξόδων αλλά και η διατήρηση των θέσεων εργασίας του καταστήματος, ενώ για την είσοδό του στο δίκτυο της αλυσίδας το προς επένδυση κεφάλαιο και τα δικαιώματα εισόδου είναι μηδενικό.

Πηγή:kerdos

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης