Το δελτίο τού «Star» ακολουθεί μία δοκιμασμένη τηλεοπτική πεπατημένη,
καθώς έχει επιλέξει να είναι σχεδόν συνώνυμο με το «αστυνομικό δελτίο»
και να επικεντρώνεται σε ζητήματα που απασχολούν τα αρχέγονα ανθρώπινα ένστικτα·
ως εκ τούτου, ουδεμία έκπληξη προκαλεί το γεγονός,
ότι «αιχμή τού δόρατος» για την ειδησεογραφική ταυτότητα τού καναλιού
είναι ο δοκιμασμένος και ιδιαιτέρως μαχητικός Βαγγέλης Γκούμας,
ο οποίος -όντας διαθέτων έμφυτη λαϊκότητα-
δύναται να διεισδύει στα άδυτα ευαίσθητων κοινωνικών υποθέσεων.
Όμως, η Λαϊκότητα είναι ένα μονίμως τεντωμένο σχοινί,
που απαιτεί να διατηρείς ισορροπία για να μην καταπέσεις στη Γραφικότητα.

Έτσι, αυτό το παιδί τής πιάτσας έπεσε προσφάτως θύμα τής συγκεκριμένης συνθήκης,
αφού μπήκε στον σεσημασμένο πειρασμό να παραγάγει εντυπωσιασμό
και εν τέλει επέτυχε τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα,
αφού έγινε σκηνοθέτης και κεντρικός πρωταγωνιστής σε μία παρωδία.

Όπως, λοιπόν, δεν λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή,
έτσι δεν θα ημπορούσε να λείπει ο «Μετρ τού Πεζοδρομιακού Ρεπορτάζ»
από την πομπώδη περιγραφή των επιθέσεων που έκανε «τσαντάκιας» σε γυναίκες,
με ένα εκ των θυμάτων, μάλιστα,
να σύρεται στον δρόμο από τον επιβαίνοντα σε μηχανή κακοποιό
και να αποφεύγει τον σοβαρό τραυματισμό εκ τύχης.

Κι εκεί που είχαμε παρακολουθήσει το βιντεοληπτικό υλικό,
κι εκεί που είχαμε μάθει ότι εν τέλει συνελήφθη ο «πλιατσικολόγος των δρόμων»,
κι εκεί που νομίζαμε ότι είχε ολοκληρωθεί η πληροφόρησή μας,
τσουπ…, εμφανίζεται ο Γκούμας αποφασισμένος να βάλει την προσωπική του σφραγίδα,
εικονοποιώντας τον τρόπο που γίνονται οι επιδρομές εν μέση οδώ:
«Αυτό που εκμεταλλεύονται οι κακοποιοί,
είναι το γεγονός ότι αρκετές γυναίκες κάνουν ένα λάθος:
έχουν κρεμασμένες τις τσάντες τους παράλληλα με το σώμα τους
και εκτεθειμένες προς την πλευρά τού δρόμου…»,
λέει με στόμφο και «αρματωμένος» με ένα «κρεμαστάρι» στον ώμο,
ενώ αμέσως μετά η παρακμή ολοκληρώνεται όταν ξεστομίζει τη φράση
«…με αποτέλεσμα οι κακοποιοί να τις αρπάζουν με ιδιαίτερη ευκολία.»,
όπου ταυτοχρόνως πετάγεται από το πουθενά ένα εύσωμο κουκουλοφόρο άτομο
και -εν είδει καρικατουρίζουσας σκυταλοδρομίας-
αρπάζει από τον συνεργάσιμο ρεπόρτερ την τσάντα και κάνει λίγα μέτρα τροχάδην.

Δείτε το πιο γελοίο ρεπορτάζ τής χρονιάς και στη συνέχεια θα προβούμε στο επιμύθιο…

Ειδησεογραφία εν έτει 2025.
Ενημέρωση εν έτει 2025.
Ρεπορτάζ εν έτει 2025.

Γραφικότητα. Γελοιότητα. Τραγικότητα. Κατάντια.
Μία αλυσίδα απόπατης αισθητικής,
που έχει καταστροφικά αποτελέσματα για την Κοινωνία.
Ένα απροκάλυπτο σχέδιο μαζικής νοητικής διάβρωσης,
όπου η Νεοελληνική Τηλεόραση δηλώνει -εμμέσως πλην σαφώς-
ότι επιθυμεί να έχει ως «target group» τούς ηλιθίους και τούς αποχαυνωμένους.

Απόπατη Αισθητική. Απαράδεκτο Timing. Χαβαλές. Ξεχείλωμα.
Σε ένα θέμα που δεν επιδέχεται «πλακίτσες» και «χαριτωμενιές»,
σε ένα ρεπορτάζ που καταπιάνεται με την -έστω, χαμηλή- εγκληματικότητα,
ο κάθε «μαρκουτσοφόρος» στήνει θλιβερά σκετσάκια «α λα Δελφινάριο».

Εν κατακλείδι,
ο «μαρκουτσοφόρος» δεν αντιλαμβάνεται ότι με τέτοιες εικόνες υπονομεύει την εργασία του
και υποδαυλίζει τη δυσπιστία ημών των πολιτών στο πρόσωπό του,
καθώς την επόμενη φορά που θα τον δούμε να μιλάει με κουκουλοφόρα άτομα
και να αποσπά συγκλονιστικές αποκαλύψεις κι ομολογίες για εμπόριο ναρκωτικών,
για «ραντεβού θανάτου» ανάμεσα σε οπαδούς, για συμμορίες ανηλίκων (κ.λπ., κ.λπ.),
θα αναρωτιόμαστε ευλόγως αν πρόκειται για αληθινά ρεπορτάζ
ή για ακόμα μία σκηνοθεσία όπου πίσω από την «κουκούλα» κρύβεται ένας κομπάρσος.
Και οι νοούντες νοήτωσαν…

μ.Γ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης