OΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

«ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΑΝΙΑ»

Αναφέρομαι φυσικά στην Ράνια Θρασκιά. Στη συναυλία της Beyonce, λοιπόν, η Ράνια μιλώντας σε δημοσιογράφους, αν θυμάμαι καλά, μιλώντας για τα τηλεοπτικά της σχέδια, είπε: «κάτι ετοιμάζεται αλλά ακόμη είναι νωρίς να σας πω». Νομίζω ότι κάπως έτσι ήταν η διατύπωση.

Τις τελευταίες δύο μέρες, κάποιες φιλενάδες μου, οι οποίες συχνάζουν σε κοσμικά στέκια μου τηλεφωνούν επιμόνως για να μου μεταφέρουν «είδηση» ότι η Ράνια έχει την επόμενη εβδομάδα ραντεβού με τον ANT1.

Στο «τι μου λες» το δικό μου, συνεχίζουν επιμένοντας ότι υπήρχε ραντεβού για την εβδομάδα που τελειώνει, ακυρώθηκε και πάει για την επόμενη.

Εγώ όμως γνωρίζω πολύ, πολύ, πολύ καλά, ότι το κανάλι του Αμαρουσίου την συγκεκριμένη περίοδο δεν πρόκειται να κάνει αλλαγές προσθέτοντας δαπάνες στο πρόγραμμα.

Η πιο κοντινή περίοδος που πιθανόν να συζητηθεί κάτι είναι προς το τέλος Δεκεμβρίου και αυτό πολύ χλωμό.

Όμως, επειδή οι φιλενάδες μου επέμεναν, μπας και δεν αναδείξω το «ραντεβού της Ράνιας» με έβαλε σε σκέψεις και …έψαξα.

Σύμφωνα λοιπόν με το ρεπορτάζ μου, για την κυρία Θρασκιά ενδιαφέρεται κανάλι και μάλιστα μεγάλο το οποίο όμως ΔΕΝ είναι ο ΑΝΤ1, αυτή την στιγμή.

Ο ΑΝΤ1 είχε και έχει την καλύτερη άποψη για την κοπέλα, με δεδομένη και την πολύ καλή συνεργασία που είχανε, αλλά …δεν.

Τώρα για το πιο κανάλι είναι αυτό με το οποίο μπορεί να συνεργαστεί η κυρία Θρασκιά, εγώ ΔΕΝ θα αποκαλύψω καθώς οι συζητήσεις βρίσκονται σε πολύ, πολύ σημαντικό, αλλά και ευαίσθητο στάδιο. Μάλιστα έμαθα και κάτι ακόμη το οποίο θα μπορούσε να είναι scoop, αλλά προς το παρόν δεν θα δημοσιοποιήσω τίποτα.

Οι καιροί είναι πονηροί και απαιτείται ψυχραιμία.

Πάντως σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τόσο η τρέχουσα, όσο και η επόμενη τηλεοπτική σεζόν, θα είναι περίοδοι μεγάλων περικοπών. Όταν γράφω «μεγάλων» εννοώ μεγαλύτερων από αυτές που ήδη έχουν προκύψει.

Μαθαίνω ότι πιθανόν ένα μέρος του προγράμματος μεγάλων καναλιών να καλυφθεί με επαναλήψεις σειρών που «χτύπησαν νούμερα» στο παρελθόν.

«ΜΕΝΟΥΝ Ή ΦΕΥΓΟΥΝ» ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ

(Από τον ALPHA)

Τον τελευταίο μήνα κυκλοφορεί η πληροφορία ότι οι Γερμανοί ιδιοκτήτες του Alpha πιθανόν να έχουν αποφασίσει να εγκαταλείψουν την επένδυση τους στην Ελλάδα. Το θέμα ξεκίνησε ως φήμη, μετά προέκυψε ως Κουιζάκι, για να δημοσιευθεί στην εφημερίδα «Ποντίκι» ένα πολύ προσεκτικά διατυπωμένο κείμενο που θέλει οι Γερμανοί όποτε και αν το αποφασίσουν να πουλήσουν και να φύγουν.

ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ :

Ενδιαφέρον έχει λοιπόν να δούμε πως αντέδρασαν στις φήμες οι Γερμανοί ιδιοκτήτες. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που κάναμε, λοιπόν, πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε στον Alpha εσωτερικό σημείωμα.

Σε αυτό το σημείωμα, αναδεικνύεται η πολύ καλή πορεία του σταθμού σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες ιδιαίτερα στην ζώνη του prime time. Οι «Γερμανοί» στόχο είχαν να καταφέρουν να κερδίσουν την φετινή σεζόν μέρα – μέρα. Έτσι, μετά την Τρίτη, η οποία κερδίζεται με το «υπερόπλο» Λάκης Λαζόπουλος, επεχείρησαν να «χτίσουν» την Πέμπτη και αμέσως μετά την Τετάρτη.

Την Πέμπτη με τον Μποτρίνι και «το Πακέτο» νοιώθουν μεγάλη άνεση. Επόμενος στόχος η Τετάρτη με τις παραγωγές του «Αγρότη» και της εκπομπής που παρουσιάζει ο Σαμοίλης.

Επιχειρούν, με «γερμανική» νοοτροπία και ψυχραιμία, μη αποσκοπώντας σε «άμεση απόδοση» τηλεθέασης, αλλά σε «χτίσιμο» ζωνών που θα αποδώσουν σε βάθος χρόνου.

Αυτό ήταν συνοπτικά και το μήνυμα του εσωτερικού σημειώματος.

Η αντίδρασή τους τώρα, σε ό,τι αφορά τις φήμες για απεμπλοκή τους από τον Alpha, είναι ότι πιθανολογούν να καλλιεργείται το κλίμα αυτό από επιχειρηματίες που σκέφτονται να επενδύσουν στον χώρο των μέσων, καθώς ο όμιλος στον οποίο επένδυσαν παρουσιάζει ανοδική πορεία.

Αυτά προκύπτουν από το ρεπορτάζ.

Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Όταν κάτι αποδίδει, επενδύει κανείς ακόμη περισσότερο, όταν κάτι ζημιώνει και φθείρει δημιουργούνται, συνθήκες απεμπλοκής από το ζημιογόνο απόκτημα.

Η αγορά κινείται έτσι χρόνια τώρα. Τα κανάλια τα ιδιωτικά δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα.

Οι «Γερμανοί» συμπεριφέρονται σύμφωνα με απλούς κανόνες εμπορίου.

Όσον αναφορά στο πρόγραμμα πάντως, όταν κάτι αποφασίσουν να το τοποθετήσουν κάπου, επιμένουν και δημιουργούν συνθήκες επιβίωσης του προϊόντος – εκπομπής – παραγωγής, αφού η διεθνής εμπειρία στην τηλεόραση έχει αποδείξει ότι μια καινούργια ζώνη ή μια καινούργια παραγωγή χρειάζεται δύο χρόνια παραμονής σε σταθερό περιβάλλον για να αποδώσει ως επένδυση.

Αυτά προς το παρόν από τον τηλεοπτικό μικρόκοσμο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης