Σκληρή κριτική και στοιχεία για νόθευση του ανταγωνισμού σε βάρος της νέας Ολυμπιακής έκανε ο Ανδρέας Βγενόπουλος σε συνέντευξη τύπου με αφορμή την «απογείωση» της νέας εταιρίας που αντικαθιστά την ιστορική εταιρεία της χώρας μας.
Παράλληλα, ο κ. Βγενόπουλος ξεκαθάρισε ότι παραμένει σταθερός στη δέσμευσή του να επιστραφεί ένα ικανό ποσοστό της Ολυμπιακής στο κράτος και ότι είναι έτοιμος να αρχίσει συνομιλίες σχετικά με την κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου. Αναφερόμενος σε πρόσφατες και παλαιότερες δηλώσεις του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου περί «επιστροφής» της εταιρείας σε ένα ποσοστό στο κράτος, τόνισε ότι δεν έχει καμία αντίρρηση και ότι θα περιμένει την απαιτούμενη πρόσκληση μετά τις εκλογές για να αρχίσουν οι διαπραγματεύσεις.
Παράλληλα, τη στρατηγική συνεργασία της Olympic Air με τις Delta Airlines, KLM, Etihad και Cyprus Airways, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αντώνης Συμιγδαλάς, επαναλαμβάνοντας πως το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας ξεπερνά τα 1,1 δισ. δολ.
Σύμφωνα με το επιχειρηματικό πλάνο η νέα Ολυμπιακή να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στις 2 Οκτωβρίου, ενώ καταβάλλονται προσπάθειες αυτό να επισπευσθεί κατά μια ή δύο ημέρες.
Αερομαχίες με τη Aegean
Πόλεμο στο βασικό της ανταγωνιστή, την Aegean, ανοίγει η Olympic Air της MIG με αφορμή το θέμα που έχει προκύψει με τις άγονες γραμμές.
«Το πάρτι τελείωσε» διεμήνυσε στην απέναντι πλευρά ο Α. Βγενόπουλος ο οποίος κατηγόρησε σαφώς την Aegean ότι μπήκε με πλάγιο τρόπο και με νεφελώδεις διαδικασίες σε γραμμές όπως αυτή της Κωνσταντινούπολης. Σημείωσε ότι η Aegean κόπτεται για τον ανταγωνισμό και ότι «πέρασε καλά» στην περίοδο της δημόσιας Ολυμπιακής. Τέλος, εμφάνισε την ΥΠΑ ως φορέα στον οποίο το υπουργείο Μεταφορών δεν είχε έλεγχο.

