Το κοινό είναι αυτό που θα κλιθεί να αποφασίσει ποιο είναι το κατάλληλο λογότυπο της Olympic Air.
Και αυτό γιατί, όπως ανακοινώθηκε από τη Marfin Investment Group, ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της διαδικασίας, όπου προκρίθηκαν τρεις προτάσεις στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την επιλογή του νέου λογοτύπου της Olympic Air.
Οι προτάσεις που προκρίθηκαν και θα ψηφιστούν από το κοινό στην ηλεκτρονική ψηφοφορία, που θα διεξαχθεί στην ιστοσελίδα http://www.oalogo.gr/, έχουν σχεδιαστεί από τους:
1. Σπύρο Γάγγα
2. Γιάννη Παπαθανασίου – Πάνο Τριανταφυλλόπουλο
3. Γιάννη Λιβέρη
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Marfin Investment Group, η συμμετοχή των ενδιαφερομένων ξεπέρασε όλες τις προβλέψεις, καθώς η εταιρεία δέχθηκε 854 προτάσεις.
Η πρόταση που θα συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη προτίμηση στην ψηφοφορία του κοινού θα είναι αυτή που θα γίνει το νέο λογότυπο της Olympic Air.
Όπως σημειώνει η MIG, όσοι ψηφίσουν το λογότυπο που τους αρέσει περισσότερο έως και την Κυριακή 5 Ιουλίου συμμετέχουν σε κλήρωση που θα αναδείξει 50 τυχερούς, οι οποίοι θα κερδίσουν διπλά εισιτήρια μετ’ επιστροφής για προορισμούς της Olympic Air, από 1η Οκτωβρίου 2009.

