Η αρχή έγινε το 2003 περίπου όταν πρώτη η Nintendo μιλούσε για την «επανάσταση» στα videogames και δει στον τρόπο που επικοινωνούν με τον παίκτη, που θα φέρει η επόμενη κονσόλα της, τότε ακόμα με την κωδική ονομασία «Revolution».

Τελικά η επανάσταση επήλθε το 2006 όταν λάνσαρε την κονσόλα της, πλέον υπό το όνομα «Wii» – ομολογουμένως με αρκετά υποδεέστερη ποιότητα γραφικών και σχεδόν ανύπαρκτων διαδικτυακών υπηρεσιών σε σχέση με τις αντίπαλες προτάσεις, τα PlayStation 3 και Xbox360.

Παρά όμως την σαφέστατα πολύ λιγότερη τεχνική δύναμη του Wii, η Nintendo έκανε την έκπληξη: η κονσόλα της είναι Νο1 στις πωλήσεις παγκοσμίως.

Έτσι, όσο και αν προσπάθησαν οι Sony και Microsoft να υποβαθμίσουν τον «καινοτομικό» χειρισμό του Wii, τελικά κατάλαβαν ότι έτσι δεν κερδίζουν τίποτα (δηλαδή μόνο να κατακρίνουν και όχι να παρουσιάζουν κάτι δικό τους) – η Nintendo συνεχίζει να βγάζει χρήματα με το τσουβάλι.

Οπότε από πέρυσι οι δύο μεγάλες εταιρείες, αποφάσισαν να ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα του «Motion Control» ήτοι έλεγχος / χειρισμός μέσω κίνησης, ανακοινώνοντας η κάθε μια την δική της πρόταση, η Microsoft το «Natal» και η Sony το ανώνυμο (πέρυσι) δικό της control.

Προ δύο ημερών όμως έγιναν τα επίσημα αποκαλυπτήρια μαζί με την «βάπτιση» του προϊόντος… και το όνομα αυτού: «PlayStation Move».

Η κατασκευή είναι μαύρου χρώματος, με design που «δένει» με το χέρι (στα πρότυπα του Wii Remote), έχει το απαραίτητο περικάρπιο κορδονάκι ώστε να μην το εκτοξεύσουμε κατά λάθος (πάρα πολύ συχνό φαινόμενο στα πρώτα χρόνια ζωής του Wii, μέχρι που η Nintendo το κατάλαβε και έβαλε κορδονάκι), έχει τα απαραίτητα κουμπιά (τα 4 κλασσικά PlayStation κουμπιά, το «Move» αποκλειστικό πλήκτρο και το γνωστό «Home» μπροστά, μια «σκανδάλη – πλήκτρο» στο πίσω μέρος και τέλος, τα «Select» και «Start» εκατέρωθεν στις πλαϊνές μεριές) και μια σφαίρα / μπάλα στη κορυφή του χειριστηρίου.

Το PlayStation Move δεν έχει κανένα καλώδιο: επικοινωνεί με το PS3 μέσω Bluetooth σε συνδυασμό με την κάμερα PlayStation Eye. Με αυτή τη συνδεσμολογία, επιτυγχάνεται πάρα πολύ μεγάλη ακρίβεια στους χειρισμούς αλλά και ταυτόχρονα το PS3 μπορεί να «τοποθετήσει» στο χώρο (εδώ είναι που λειτουργεί η κάμερα), το που βρίσκεται ακριβώς στο δωμάτιο ο χρήστης και το / τα PS Move – η κάμερα «βλέπει» την σφαίρα στο επάνω μέρος του PS Move.

Μιας και μιλάμε για την σφαίρα, ανάλογα με τις επιθυμίες των προγραμματιστών στη ανάπτυξη ενός παιχνιδιού μπορεί να αλλάζει χρώματα… (συνεχίζεται…)


