Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων, Canalys, το τρίτο τρίμηνο του 2021, οι παγκόσμιες αποστολές smartphone μειώθηκαν κατά 6%, καθώς οι κατασκευαστές δυσκολεύτηκαν να καλύψουν τη ζήτηση για συσκευές εν μέσω της παγκόσμιας έλλειψης εξαρτημάτων. Η Samsung ήταν ο κορυφαίος προμηθευτής με μερίδιο 23%. Η Apple κατέκτησε τη δεύτερη θέση με μερίδιο 15%, χάρη στη μεγάλη ζήτηση για iPhone 13. Η Xiaomi πήρε μερίδιο 14% στην τρίτη θέση, ενώ η vivo και η OPPO ολοκλήρωσαν την πρώτη πεντάδα με μερίδιο 10% έκαστη (τα νούμερα της OnePlus πλέον συμπεριλαμβάνονται σε αυτά της OPPO).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Ο λιμός των chipsets έφτασε πραγματικά», δήλωσε ο Ben Stanton, αναλυτής της Canalys. «Η βιομηχανία των smartphones προσπαθεί να μεγιστοποιήσει την παραγωγή συσκευών όσο μπορεί. Από την πλευρά της προσφοράς, οι κατασκευαστές chipset αυξάνουν τις τιμές για να αποθαρρύνουν την υπερπαραγγελία, σε μια προσπάθεια να κλείσουν το χάσμα μεταξύ ζήτησης και προσφοράς. Παρ’ όλα αυτά, οι ελλείψεις δεν θα μειωθούν μέχρι το 2022. Ως αποτέλεσμα αυτού, καθώς και του υψηλού κόστους των παγκόσμιων μεταφορών, τα smartphone brands έχουν ανεβάσει απρόθυμα τις τιμές λιανικής πώλησης συσκευών.»

»Σε τοπικό επίπεδο, οι προμηθευτές smartphone πρέπει επίσης να εφαρμόσουν αλλαγές της τελευταίας στιγμής στις προδιαγραφές της συσκευής και στις ποσότητες παραγγελίας. Είναι ζωτικής σημασίας για αυτούς να το κάνουν αυτό, αλλά δυστυχώς συχνά οδηγούνται σε σύγχυση και αναποτελεσματικότητα κατά την επικοινωνία με κανάλια λιανικής και διανομής», συνέχισε ο Stanton. «Πολλοί διανομείς ανησυχούν, καθώς οδεύουν προς την Black Friday και άλλες αντίστοιχες ενέργειες προσφορών. Το στοκ των smartphones έχει ήδη εξαντληθεί και καθώς περισσότεροι πελάτες περιμένουν να κάνουν την επόμενη αγορά τους, το επικείμενο κύμα ζήτησης θα είναι αδύνατο να εκπληρωθεί. Οι πελάτες θα πρέπει να αναμένουν ότι οι εκπτώσεις στα smartphones φέτος θα είναι λιγότερο επιθετική. Αλλά για να αποφευχθεί η απογοήτευση των πελατών, καλό θα είναι οι κατασκευαστές να κοιτάξουν να συνδυάσουν τις πωλήσεις σε bundles (μαζί με δώρο-συσκευή), όπως φορητές συσκευές και IoT, για να δημιουργήσουν κίνητρο για τους πελάτες.»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης