H τεχνολογία και ο σχεδιασμός και η παραγωγή ενδυμάτων συναντώνται στη Νέα Υόρκη στις 20-21 Απριλίου, στην Εβδομάδα Μόδας Τεχνητής Νοημοσύνης, στη διάρκεια της οποίας θα παρουσιαστούν συλλογές ρούχων και σχέδια από τα πιο πρωτοποριακά πνεύματα του κλάδου.

Η διήμερη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στα Spring Studios της Νέας Υόρκης από το δημιουργικό στούντιο Maison Meta και κεντρικό σκέλος της είναι ο διαγωνισμός, στον οποίο συμμετέχουν περίπου 350 υποψήφιοι και αποτελείται από δύο στάδια: Το πρώτο είναι διαδικτυακή ψηφοφορία, στην οποία το ευρύ κοινό μπορεί να επιλέξει τον αγαπημένο του σχεδιαστή και στη συνέχεια οι 10 φιναλίστ θα επιλεγούν για να περάσουν στη δεύτερη φάση, παρουσιάζοντας τις δημιουργίες τους σε κριτική επιτροπή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρά το γεγονός ότι η Εβδομάδα Μόδας είναι σε πολύ πρώιμη φάση, κορυφαίοι εκπρόσωποι του κλάδου συμμετέχουν στην κριτική επιτροπή, όπως η αντιπρόεδρος του στούντιο Three Stripes της Adidas, Erike Wykes-Sneyd, η επικεφαλής του ανδρικού casting στον οίκο Celine, Natalie Hazzout, η make up artist, Pat McGrath και η επικεφαλής εκδοτικού περιεχομένου του Vogue Japan, Tiffany Godoy.

Οι νικητές θα αναπτύξουν τα δικά τους brand μέσω της θερμοκοιτίδας Revolve με έδρα το Λος Άντζελες και θα δημιουργήσουν τις δικές τους συλλογές με Τεχνητή Νοημοσύνη.

Στόχος των διοργανωτών είναι να εξερευνήσουν τι είναι δυνατό στη βιομηχανία της μόδας, ενθαρρύνοντας τους σχεδιαστές να πειραματιστούν με νέες τεχνολογίες και τεχνικές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι ένα νέο είδος σχεδιαστή» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Revolve, Μάικλ Μέντε, σε συνέντευξή του. «Δεν είναι ότι ο υπολογιστής σχεδιάζει και αντικαθιστά εργασίες. Είναι ένα διαφορετικό είδος δημιουργού που χρησιμοποιεί διαφορετικά είδη τεχνολογιών για να δημιουργήσει διαφορετικά προϊόντα που μπορούν να παραχθούν φυσικά. Είναι μια νέα προοπτική», σημείωσε.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης