To YouTube θα σταματήσει να προβάλλει τον ακριβή αριθμό συνδρομητών

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2019, 20:21
To YouTube θα σταματήσει να προβάλλει τον ακριβή αριθμό συνδρομητών

Σε μια προσπάθεια να αποσυρθεί η πίεση από τους δημιουργούς περιεχομένου, το YouTube αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο εμφανίζει πόσους ακολούθους έχει κάποιος λογαριασμός. Μέσα στον Σεπτέμβριο, η πλατφόρμα θα αρχίσει να εμφανίζει τους αριθμούς των συνδρομητών μετά από στρογγυλοποίηση. Για παράδειγμα, εάν ένας δημιουργός έχει 1.234.567 συνδρομητές, οι θεατές θα δουν ότι η μέτρηση είναι 1.23M. Το YouTube ανακοίνωσε την αλλαγή τον Μάιο, αλλά δημοσίευσε περισσότερες λεπτομέρειες αυτήν την εβδομάδα. Οι χρήστες δεν ανταποκρίθηκαν θετικά σε αυτήν την είδηση.

 
Σκοπός του YouTube ήταν να διαμορφώσει τον αριθμό των συνδρομητών όμοιο σε όλες τις εφαρμογές του. «Πέρα από τη συνέπεια ανάμεσα στις διάφορες εφαρμογές YouTube, με αυτήν την αλλαγή αντιμετωπίζουμε και τις ανησυχίες των δημιουργών περί άγχους γύρω από την παρακολούθηση του αριθμού των δημόσιων συνδρομητών σε πραγματικό χρόνο», γράφει το YouTube σε ενημέρωσή του. «Ελπίζουμε ότι θα βοηθήσει όλους τους δημιουργούς να επικεντρωθούν στο περιεχόμενό τους και ότι θα βιώνουν λιγότερη πίεση εξαιτίας των αριθμών.»



Τον περασμένο Απρίλιο, το Instagram δοκίμασε ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό που αποκρύπτει τα "likes" από τους χρήστες, αλλά το YouTube επισημαίνει ότι οι δημιουργοί θα εξακολουθούν να μπορούν να δουν πόσους ακολούθους έχουν μέσω του YouTube Studio του YouTube Analytics. Φυσικά, κάτι τέτοιο δείχνει ότι ο παράγοντας του άγχους θα παραμείνει. Επίσης, ενδέχεται να αποθαρρύνει νέους συνδρομητές, επειδή δεν θα φαίνεται η αλλαγή αυτή στον αριθμό του κάθε καναλιού, κατά την εγγραφή τους.


Μόνο οι λογαριασμοί με περισσότερους από 1.000 συνδρομητές θα δουν τη στρογγυλεμένη μορφή των αριθμών τους. Η αλλαγή ισχύει και για την υπηρεσία YouTube Data API, η οποία χρησιμοποιείται από πλατφόρμες όπως το Social Blade, το οποίο παρακολουθεί τις μετρήσεις των followers σε YouTube, Twitch, Instagram και Twitter. Η εταιρεία εξέφρασε την άποψή της χθες κατά της αλλαγής. 


Το YouTube ανέφερε ότι: "Ενώ γνωρίζουμε ότι δεν θα συμφωνήσουν όλοι με αυτήν την αλλαγή, ελπίζουμε ότι πρόκειται για ένα θετικό βήμα για την κοινότητα, τόσο για την προβολή όσο και για τη δημιουργία περιεχομένου".


Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 30 Αυγούστου 2019, 20:28