Σε καλύτερα επίπεδα από την προηγούμενη εβδομάδα κινήθηκε ο τομέας των αγοραπωλησιών τόσο στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Σύμφωνα με τον μεσιτικό οίκο G.Moundreas SA στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Panamax, το ‘VALERIA DELLA GATA’ 82.193 DWT (2009 – Tsuneishi Zosen) πουλήθηκε από την Τράπεζα στην Diana Shipping στα $ 19,8 εκ. Να σημειώσουμε ότι το πλοίο ήταν δεμένο από τον Απρίλιο του 2012 και το ‘MAPLE WAVE’ 77.828 DWT (1998 – Sasebo) αγοράστηκε από Ινδονήσιους στα $ 8 εκ.
✏ Στα Handymax, το‘SAMANTA’ 39.110 DWT (1992 – I.H.I) πουλήθηκε στα $ 5,3 εκ. και το ‘SEA WELLINGTON’ 42.004 DWT (1990 – Oshima) πουλήθηκε από τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό (Κορέα) στα $ 3,5 εκ.
✏ Στα Handysize, το ‘SEA NAPIER’ 28.500 DWT (1993 – Kanda) και το ‘SEA AUCKLAND’
39.110 DWT (1991 – Imabari) πουλήθηκαν από τον χρηματοπιστωτικό οργανισμό (Κορέα) στα $ 3,8 εκ. και $ 4 εκ. αντίστοιχα.

Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα Handysize, το ‘BALTIC ADONIA I’ 37.329 DWT (2003 – Hyundai) IMO III, αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 12,2 εκ. περίπου.
Στα Chemicals, το ‘BASUTO’ 25.197 DWT (2006 – Fukuoka) και το ‘STOLT ZULU’ 25.197
DWT (2006 – Fukuoka) αγοράστηκαν από την Stolt-Nielsen στην οποία ήταν ήδη ναυλωμένα στα $ 26 περίπου το κάθε ένα. Επίσης τα ‘SEA RUBY’ 17.541 DWT (2010 – Samho Tongyoung) και το ‘SEA CRYSTAL’ 17.601 DWT (2010 – Samho Tongyoung) πουλήθηκαν από την Τράπεζα στην Hanaro Shipping προς $ 17 εκ. περίπου το κάθε ένα, ενώ η NHL Development τα ναύλωσε για 1+1 χρόνια.

marinews

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης