Ακολουθώντας το παράδειγμα των υπέροχων Ferrari FXX K και McLaren P1 GTR, η Aston Martin προχώρησε στη δημιουργία ενός πανίσχυρου μοντέλου, που προορίζεται αποκλειστικά για χρήση στην πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Vulcan, περιγράφεται από την εταιρεία ως το πιο «ισχυρό και συναρπαστικό δημιούργημα της ιστορίας της», θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία των υπερ-πολυτελών supercar και προσφέροντας μια ανεπανάληπτη οδηγική εμπειρία.

Το αυτοκίνητο θα κατασκευαστεί σε μόλις 24 μονάδες, με τους ιδιοκτήτες να εκπαιδεύονται από το αγωνιστικό τμήμα και τους επαγγελματίες οδηγούς της Aston Martin Racing. Η Vulcan φέρει ανθρακονημάτινο monocoque σασί και πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας της FIA.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ο άξονας μετάδοσης είναι carbon και τα ημιαξόνια από μαγνήσιο. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα της Brembo διαμέτρου 380 χλστ. εμπρός και 360 χλστ. πίσω, με αγωνιστικές δαγκάνες. Η ανάρτηση είναι αγωνιστικών προδιαγραφών και το σύστημα ABS ρυθμίζεται από τον οδηγό.

Τροφοδοτείται από τον ατμοσφαιρικό V12 7.0 λίτρων κινητήρα, απόδοσης άνω των 800 ίππων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων. Όπως είναι λογικό, η Vulcan διαθέτει αεροδυναμικό bodykit, με μεγάλα spoiler εμπρός και στο πλάι, ρυθμιζόμενη πτέρυγα πίσω από ανθρακόνημα και τεράστιους αεραγωγούς στο καπό και τους θόλους των τροχών.

Όπως τόνισε ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer, επειδή αυτό το μοντέλο είναι ένα σπάνιο supercar και απαιτεί λεπτούς χειρισμούς, οι κάτοχοι θα εκπαιδευτούν πρώτα στις αγωνιστικές V12 Vantage S, One-77 και Vantage GT4, έτσι ώστε να αποκτήσουν σταδιακά εμπειρία και να εξελίξουν την τεχνική τους.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης