Το υγραέριο είναι ένα εναλλακτικό είδος καυσίμου που προσφέρει μέγιστη οικονομία σε σύγκριση με την βενζίνη. Πολλά έχουν γραφτεί για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που εφοδιάζονται με τέτοια συστήματα τα οποία όπως έχει αποδειχτεί είναι απόλυτα ασφαλείς αρκεί να τοποθετούνται από ειδικευμένους μηχανικούς ή να είναι εργοστασιακά. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που η τοποθέτηση δεν έχει γίνει με το σωστό τρόπο και βάσει προδιαγραφών που αφορά την ασφάλεια;

Άσκηση του Π.Σ.
Την απάντηση μας δίνει το Πυροσβεστικό Σώμα το οποίο έδωσε στην δημοσιότητα οπτικοακουστικό υλικό από την άσκηση «ΡΑΜΝΟΥΣ 2014», που πραγματοποιήθηκε στο ανενεργό λατομείο «Περράκη», πλησίον του αρχαιολογικού χώρου Ραμνούντας στο Μαραθώνα. Η άσκηση πυρκαγιάς δύο οχημάτων με υγραεριοκίνηση, που έγινε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αφορούσε τη μελέτη εξέλιξης του φαινομένου, σε όχημα που διέθετε προδιαγραφές, εγκρίσεις και άνευ αυτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πείραμα…
Πιο αναλυτικά, το όχημα Α’ (Seat Ibiza) έφερε σύστημα υγραεριοκίνησης με όλες τις προδιαγραφές και εγκρίσεις της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας. Αντίθετα το όχημα Β’ (Opel Corsa) έφερε δεξαμενή καυσίμου χωρίς τις ανωτέρω πιστοποιήσεις. Στα δύο οχήματα η πυρκαγιά ξεκίνησε από το χώρο της μηχανής, έφεραν τον ίδιο όγκο δεξαμενής υγραερίου (40lt), την ίδια περιεκτικότητα καυσίμου (32lt) και στη δεξαμενή βενζίνης υπήρχαν έκαστος 4 lt καυσίμου.

Δείτε τι συνέβη και θα… σοκαριστείτε με το αποτέλεσμα από την περίπτωση που η τοποθέτηση του συστήματος υγραερίου δεν έχει γίνει από ειδικούς – επαγγελματίες και σύμφωνα με τις προδιαγραφές.  

Παρακολουθήστε το σχετικό video

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης