Έπειτα από κατασκοπικές φωτογραφίες και δύο video teasers, ήρθε η ώρα να παρουσιαστούν επίσημα οι δύο νέες Speed Triple 1050. Και είμαστε οι πρώτοι που σας τις δείχνουμε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To 1994 η Triumph έγδυσε μια Daytona 900, της έβαλε ένα ψηλότερο τιμόνι και την ονόμασε Τ309 Speed Triple. Αυτό ήταν, η πρώτη streetfighter με την πραγματική έννοια της λέξης ήταν γεγονός. Το μεγάλο της βάρος (209 κιλά στεγνή) δεν την εμπόδισε να αναδείξει τα προσόντα του τρικύλινδρου σε σειρά των 885cc και 98 ίππων, που φρόντιζε -περισσότερο με τη ροπή του- να προσφέρει κάτιΟ κινητήρας έχει αλλάξει σε… 105 σημεία! παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις.

Με διπλά δισκόφρενα των 310mm μπροστά, ρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm, μονό αμορτισέρ με μοχλικό σύστημα και λάστιχο διαστάσεων 180/55-17 πίσω, στερείτο κάθε ηλεκτρονικού και αεροδυναμικού βοηθήματος, ούσα μια μοτοσυκλέτα που απευθυνόταν σε όσους ήθελαν χαρακτηριστικά supersport με όρθια θέση οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα χρόνια πέρασαν, τα κυβικά αυξήθηκαν, τα άλογα πλήθυναν, τα κιλά λιγόστεψαν, με τις Speed Triple να γίνονται όλο και καλύτερες, όλο και πιο προηγμένες. Αν και μόλις πριν από δύο χρόνια δέχθηκαν μια γενναία αναβάθμιση, οι Άγγλοι έκριναν ότι δεν ήταν αρκετή για να τις κρατήσει στα ψηλά ράφια της κατηγορίας. Οπότε και… επανήρθαν! Τα νέα Speed Triple είχαν εμπάργκο δημοσίευσης μέχρι Δευτέρα 5/2 και ώρα 09.00 CET, οπότε είστε και οι πρώτοι που μαθαίνετε τα νέα!

Δύο οι εκδόσεις, πολλά τα ηλεκτρονικά

Να ‘μαστε λοιπόν στο 2018 και να οι δύο νέες εκδόσεις S και RS να δέχονται ουσιαστικές αναβαθμίσεις, αρχής γενομένης από τον κινητήρα, που λίγο έως πολύ έχει αλλάξει σε…105 σημεία! Τώρα πια τα​Δέκα άλογα περισσότερα, τρία κιλά λιγότερα άλογα είναι 150 (από 140), η ροπή πλουσιότερη και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα περισσότερο εξελιγμένα, περιλαμβάνοντας αδρανειακή μονάδα μέτρησης και Cornering ABS (στην RS μόνο τα δύο τελευταία). Και οι δύο εκδόσεις έχουν πλέον έγχρωμες οθόνες TFT 5”, LED φωτιζόμενους διακόπτες (!), cruise control, φώτα DRL αλλά και κορυφαία ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa.

Η RS, επιπρόσθετα, χρησιμοποιεί τελικά της Arrow, διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Keyless), αλουμινένιο υποπλαίσιο, ενώ κάποια μέρη της έχουν κατασκευαστεί από ίνες άνθρακα (Carbon)! Το ​Μονάδα μέτρησης της αδράνειας και Cornering ABS πάνε μαζί!traction control και τα οδηγικά προγράμματα έχουν βελτιωμένη λειτουργία, ενώ και τα φρένα έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά με νέες τετραπίστονες monobloc δαγκάνες M4.34 της Brembo σε ακτινική διάταξη. To παράδοξο είναι πως πίσω υπάρχουν δαγκάνες της Nissin, όχι γιατί αυτό είναι «κακό», απλώς δεν συνηθίζεται να βλέπουμε δύο διαφορετικούς κατασκευαστές φρένων στην ίδια μοτοσυκλέτα! Από πλευράς ανάρτησης, η RS ξεχωρίζει λόγω της χρήσης πιρουνιού και αμορτισέρ της Ohlins (43mm NIX30 και TTX36 αντίστοιχα), αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα.

Πλήρως ρυθμιζόμενη όμως είναι και η ανάρτηση της S, που είναι χαμηλότερων προδιαγραφών και φέρει την υπογραφή της Showa. Όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ, οι νέες Speed Triple αναμένονται στην Ελλάδα τον Μάρτιο και θα κοστίζουν 14.290€ η S και 15.890€ η RS. Μόλις γίνει αυτό, θα πάρουμε στα χέρια μας μία εκ των δύο και θα επανέρθουμε με αναλυτικότερο άρθρο. Μέχρι τότε μπορείτε να δείτε τον πίνακα των τεχνικών τους χαρακτηριστικών έτσι όπως μας τον έδωσε το αγγλικό εργοστάσιο.

SPEED TRIPLE S

SPEED TRIPLE RS

Engine Type

Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder

Liquid-cooled, 12 valve, DOHC, in-line 3-cylinder

Capacity

1050 cc

1050 cc

Bore/Stroke

79 x 71.4 mm

79 x 71.4 mm

Compression Ratio

12.92:1

12.92:1

Maximum Power

150 PS / 148 Bhp (110 kW) @ 10,500 rpm

150 PS / 148 Bhp (110 kW) @ 10,500 rpm

Maximum Torque

117 Nm @ 7,150 rpm

117 Nm @ 7,150 rpm

Fuel system

Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI

Multipoint sequential electronic fuel injection with SAI

Exhaust

Stainless steel 3 into 1 into 2, twin high level stainless steel silencers

Stainless steel 3 into 1 into 2, twin high level stainless steel silencers

Final drive

X ring chain

X ring chain

Clutch

Wet, multi-plate slip assist cltuch

Wet, multi-plate slip assist cltuch

Gearbox

6-speed

6-speed

Frame

Aluminium twin-spar

Aluminium twin-spar

Swingarm

Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster

Single-sided, aluminium alloy with eccentric chain adjuster

Front Wheel

Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 3.5 in

Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 3.5 in

Rear Wheel

Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 6.0 in

Cast aluminium alloy multi-spoke 17 x 6.0 in

Front Tyre

120/70 ZR17

120/70 ZR17

Rear Tyre

190/55 ZR17

190/55 ZR17

Front Suspension

Showa 43 mm upside-down forks with adjustable preload, rebound and compression damping. 120 mm travel

Öhlins 43 mm NIX30 upside-down forks with adjustable preload, rebound and compression damping. 120 mm travel

Rear Suspension

Showa Monoshock with preload, rebound and compression damping, 130 mm rear wheel travel

Öhlins TTX36 twin tube Monoshock with preload, rebound and compression damping, 130 mm rear wheel travel

Front Brake

Twin 320 mm floating discs, Brembo 4-piston 2-pad radial monobloc calipers. Switchable ABS.

Twin 320 mm floating discs, Brembo 4-piston, 2-pad monobloc radial calipers. Switchable ABS

Rear Brake

Single 255 mm disc, Nissin single 2-piston sliding caliper. Switchable ABS.

Single 255 mm disc, Nissin single 2-piston sliding caliper. Switchable ABS

Length

2,075 mm

2,075 mm

Width (Handlebars)

775 mm

775 mm

Height Without Mirrors

1,070 mm

1,070 mm

Seat Height

825 mm

825 mm

Wheelbase

1,445 mm

1,445 mm

Rake

22.9 º

22.9 º

Trail

91.3 mm

91.3 mm

Dry Weight

192 Kg

189 Kg

Fuel Tank Capacity

15.5 L

15.5 L

Fuel Consumption

5.2 l/100km (54.3 MPG)

5.2 l/100km (54.3 MPG)

CO2 Emissions

119.0 g/km        

119.0 g/km        

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης