Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το όνειρο για την κατασκευή ενός ελληνικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής ολοένα και απομακρύνεται. Το project του σύγχρονου Pony, ένα αυτοκίνητο με το οποίο μεγάλωσαν γενιές και γενιές, έχει παγώσει και οι Και ποιος Έλληνας δεν θα ήθελε να υπάρχει και να παράγεται ένα ελληνικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγήςελπίδες να το δούμε να περνά τη γραμμή παραγωγής έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό.

Πολλοί έχουν προσπαθήσει να το συγκρίνουν με μοντέλα γνωστών εργοστασίων. Ωστόσο το σύγχρονο Pony, αν και εφόσον παραγόταν, θα στόχευε σε συγκεκριμένο κοινό στην Ελλάδα και σε συγκεκριμένες χώρες.

Ο σκοπός άλλωστε του επικεφαλής της μάρκας Πέτρου Κοντογούρη δεν ήταν να… κοντράρει τα μοντέλα που όλοι λίγο πολύ ξέρουμε αλλά να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο που ο ιδιοκτήτης του θα το θεωρούσε προέκταση του εαυτού του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημαντικό στοιχείο σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα ήταν η απλότητα που θα έδινε τη δυνατότητα στον οδηγό να μπορεί να του βάζει και… χέρι και σε ορισμένες περιπτώσεις να το επισκευάζει μόνος του.


Δείτε τις εντυπώσεις των Γερμανών από το ελληνικό Pony από παλαιότερο ρεπορτάζ της γερμανικής τηλεόρασης…

 

Απλή κατασκευή
Επιδόσεις και πολυτελή gadget δεν βρίσκονται στην «ατζέντα» του Pony. Απλό στην κατασκευή και με βασικό στοιχείο να αντέχει στην σκληρή χρήση, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του που έχει ονειρευτεί ο Πέτρος Κοντογούρης…

Δείτε παρακάτω τις τεχνικές προδιαγραφές του σύγχρονου Pony, αν και εφόσον περνούσε τη γραμμή παραγωγής.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλο Pony

Το Pony έχει σχεδιαστεί να κυκλοφορήσει, εάν και εφόσον περάσει τη γραμμή παραγωγής, σε διάφορες εκδόσεις

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης