Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με το… δεξί ξεκίνησε το 2018 για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει πληγεί σε πολύ μεγάλο βαθμό.

Προς το παρόν τα επίσημα στατιστικά στοιχεία δεν έχουν ανακοινωθεί, ωστόσο οι πληροφορίες του zougla.gr κάνουν λόγο για αύξηση της τάξεως του 40% σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2017.

H Toyota παρέμεινε στην κορυφή των πωλήσεων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Σχεδόν 2.500 αυτοκίνητα πάνω

Οι ταξινομήσεις άγγιξαν σχεδόν τις 9.000 μονάδες τον Ιανουάριο, όταν τον αντίστοιχο περυσινό μήνα Πρώτη η Toyota και δεύτερη η Peugeot τον Ιανουάριο…ήταν 6.460. Σίγουρα πρόκειται για μία καλή εικόνα στο σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, καθώς οι δείκτες πωλήσεων των αυτοκινήτων συμβαδίζουν με τη γενική εικόνα της οικονομίας.

Από πλευράς εταιρειών, στην κορυφή βρέθηκε η Toyota και ακολούθησε η Peugeot. Οι δύο αυτές μάρκες ήταν και οι μοναδικές που ξεπέρασαν σε μερίδιο αγοράς το 10%. Τρίτη σε πωλήσεις ήταν η Opel, ενώ VW και Nissan βρέθηκαν στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Suzuki, Hyundai, Ford, Fiat και Citroen.

Στις premium μάρκες η Mercedes ήταν πρώτη και 11η στη γενική κατάταξη.

Εντυπωσιακή άνοδο σημείωσε η Peugeot, η οποία ξεπέρασε σε μερίδιο αγοράς το 10%
Πρώτο σε πωλήσεις SUV το... all time classic, Nissan Qashqai

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης