Του Λουκά Παπαλάμπρου

Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψει κανείς το νέο τετράτροχο αριστούργημα των Γάλλων. Οι σχεδιαστές και μηχανικοί στο Molsheim ξεπέρασαν τους εαυτούς τους, δημιουργώντας ένα πραγματικά θεαματικό αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Divo συγκρίνεται μόνο με τα ακριβοθώρητα hypercar, τα επονομαζόμενα και ως έργα τέχνης των τεσσάρων τροχών. Κάθε κομμάτι πάνω στο αμάξωμα της νέας Bugatti είναι μοναδικό. Μπορεί να βασίζεται στη Chiron, αλλά είναι πιο σκληροπυρηνική, άγρια, γρήγορη, προηγμένη τεχνολογικά. Ένα ασύλληπτης έμπνευσης όχημα, που ξεπερνά κάθε όριο.

Τοποθετείται απέναντι από τις Ferrari FXX-K και McLaren P1 GTR, ωστόσο, η Divo έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε σχέση με τους ανταγωνιστές της, αυτή μπορεί να λάβει έγκριση για χρήση στον δημόσιο δρόμο, παρότι τα πάντα πάνω της είναι εστιασμένα για κίνηση σε πίστες υψηλών προδιαγραφών.

Δεν θα μας κάνει καμία εντύπωση, αν καταρρίψει κάθε ρεκόρ και σπάσει τα χρονόμετρα στα διασημότερα circuit του κόσμου. Η αεροδυναμική αγγίζει το τέλειο, η κάθετη δύναμη που παράγει ανέρχεται στα 456 κιλά, δηλαδή 90 περισσότερα από την Chiron, ενώ παράλληλα είναι κατά 35 κιλά ελαφρύτερη.

Το bodykit μπορεί να συγκριθεί με αυτά των αγωνιστικών οχημάτων, διαθέτοντας τεράστιους αεραγωγούς, splitter, διαχύτη, ενεργά σπόιλερ και οποιοδήποτε άλλο αεροδυναμικό βοήθημα μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους.

Οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά της Michelin, τα carbon κεραμικά φρένα με τις θεόρατες δαγκάνες και η ενεργή πτέρυγα, υπόσχονται ήχο και θέαμα κατά τις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις, ενώ τα χρώματα της γαλλικής σημαίας στο πλάι, αναδεικνύουν το μεγαλείο της Bugatti.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Divo είναι καταιγιστική στον δρόμο, στρίβει με απίστευτες ταχύτητες, παράγει έως 1,6 G στις καμπές και είναι ικανή να τρομάξει ακόμη και τον πιο έμπειρο οδηγό με τη δύναμή της.

Ο W16 8.0 quad-turbo κινητήρας αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής, με τον οδηγό να έχει την αίσθηση ότι δέχεται κλωτσιές αλόγου σε κάθε απότομο βύθισμα του γκαζιού.

Για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 2,4 δευτερόλεπτα. Η βελόνα του κοντέρ σταματά στα 380 χλμ./ώρα, αρκετά χαμηλότερα από τη Chiron, αλλά η τελική έρχεται τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα.   

Όποιος επιθυμεί να αποκτήσει τη Divo, δυστυχώς ατύχησε. Αν υποθέσουμε ότι είχατε 5 εκατομμύρια ευρώ σε μετρητά και θέλατε να την αγοράσετε, αργήσατε πολύ. Και οι 40 μονάδες που έχουν προγραμματιστεί να βγουν από το εργοστάσιο, έχουν προπωληθεί σε εκλεκτούς πελάτες εδώ και μήνες.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης