Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ο Horacio Pagani μάς είχε προειδοποιήσει για κάτι μοναδικό, ένα ξεχωριστό αυτοκίνητο που θα λατρέψουν οι φίλοι της ταχύτητας και κυρίως όσοι αναζητούν την αδρεναλίνη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Huayra R δεν είναι ακόμη ένα γρήγορο αυτοκίνητο, είναι το πιο αγνό, παθιασμένο, αυθεντικό τετράτροχο που βγήκε από τα σπλάχνα του San Cesario στη Μόντενα της Ιταλίας. Ένα «σκληροπυρηνικό» όχημα που ελάχιστοι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν και μόνο οι εκλεκτοί να τιθασεύσουν.

Προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, θα κατασκευαστεί σε 30 μόνο μονάδες, με την καθεμία να κοστίζει 2,6 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τους φόρους κάθε χώρας.

Προφανώς κάθε αντίτυπο που θα βγαίνει από το εργοστάσιο είναι χειροποίητο. Οι εξειδικευμένοι σχεδιαστές, μηχανικοί, αεροδυναμιστές και τεχνίτες της Pagani Automobili υπόσχονται να παραδώσουν στους πελάτες και φίλους του Horacio το πιο θαυμαστό όχημα που έχουν δει ποτέ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θηρίο της ασφάλτου

Πραγματικά απίστευτο αυτοκίνητο...

Για την κίνηση της Huayra R φροντίζει ο V12 6.0 λίτρων της AMG, ο οποίος αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την HWA. Το συγκεκριμένο μοτέρ είναι το πιο ελαφρύ, ισχυρό και αποδοτικό 12κύλινδρο σύνολο που έχει σχεδιαστεί ποτέ. Ζυγίζει μόλις 198 κιλά, αποδίδει 850 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 750 Nm από τις 5.500 έως τις 8.300 σ.α.λ.Ο V12 κινητήρας χρειάζεται συντήρηση κάθε 10.000 χλμ.

Το σύνολο θυμίζει μονοθέσιο της F1 των παλιών καλών εποχών, ο θόρυβος του κινητήρα είναι μαγικός και η δύναμή του εξωπραγματική. Αγγίζει τα 200 bar πίεσης, συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο ενσωματώνει τρεις συμπλέκτες και πραγματοποιεί αλλαγές με τέτοια ακρίβεια και αμεσότητα που μόνο μονοθέσια της F1 ξεπερνούν.

Όπως κάθε extreme όχημα, έτσι και αυτό, εξοπλίζεται με τα κατάλληλα φρένα. Φοράει κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 410×38 χλστ. εμπρός και 390×34 χλστ. πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo.
Όσο για τα ελαστικά, προέρχονται από την Pirelli και είναι διαστάσεων 275/675 R19 και 325/705 R19 εμπρός και πίσω.

Σταθερό σαν τρένο

Το τιμόνι μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί με μια κίνηση.

Τα καθίσματα είναι ενσωματωμένα στο εκπληκτικό monocoque του αμαξώματος από τα κορυφαία συνθετικά υλικά, όπως Carbo-Titanium HP62-G2 και Carbo-Triax HP62. Τα roll cage εξασφαλίζουν τη μέγιστη προστασία, με την ακαμψία να έχει βελτιωθεί στον απόλυτο βαθμό.

Η Huayra R κινείται στην άσφαλτο σαν «τρένο πάνω σε ράγες», η κάθετη δύναμη που αναπτύσσει στα 320 χλμ./ώρα αγγίζει τα 1.000 κιλά, με τον οδηγό να νιώθει τα σωθικά του να μετατοπίζονται σε κάθε βύθισμα του ποδιού στο γκάζι.

Όλα τα αεροδυναμικά βοηθήματα, από τις εισαγωγές αέρα για την ψύξη του μοτέρ και των φρένων έως το κεντρικό πτερύγιο, είναι μελετημένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η ανάρτηση είναι κατασκευασμένη από σφυρήλατο αλουμίνιο και τα αμορτισέρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενα.

Paddles, traction control, ABS, ραδιοεπικοινωνία ενσωματώνονται στο αγωνιστικού τύπου τιμόνι. Οι υπόλοιπες λειτουργίες ελέγχονται από την κεντρική κονσόλα, στην οποία προβάλλονται όλες οι βασικές πληροφορίες.

 

Η Pagani των 5,5 εκατ. ευρώ είναι όνειρο

Δείτε την Pagani Huayra Roadster BC να σπάει το ρεκόρ στην πίστα του Spa

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης