ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

   

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Ακλόνητο στον δρόμο, ικανότατο στις off-road διαδρομές, με ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer, μόνιμη τετρακίνηση, απόλυτα πρακτικό και πλούσια εξοπλισμένο. Ο Βενιαμίν της σειράς SUV της Subaru αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές για όποιον αναζητά ένα καλοφτιαγμένο και αξιόπιστο αυτοκίνητο που μπορεί να τον μεταφέρει παντού με απόλυτη ασφάλεια.

Κρυφές αρετές

Έχει λάβει τον τίτλο του "best in class" για τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας που προσφέρει

Δεν έχει μικρό σε χωρητικότητα turbo κινητήρα. Δεν είναι το πιο σύγχρονο σχεδιαστικά, ούτε το πιο high-tech. Δεν διαφημίζεται ως το αυτοκίνητο που αλλάζει τα δεδομένα, δεν πλασάρεται με τυμπανοκρουσίες.

Παρόλα αυτά, το ανανεωμένο XV συμπεριλαμβάνεται στα καλύτερα compact SUV.

Έπειτα από επτά ημέρες δοκιμής, καθημερινής μετακίνησης στην πόλη και εξορμήσεων στην επαρχία, έχουμε να αναφέρουμε πως το ιαπωνικό μοντέλο είναι πραγματικά πολύ καλύτερο από αυτό που περιμέναμε.

Πραγματικά, το ανανεωμένο XV μας εξέπληξε με τις αρετές του.

Η νέα πλατφόρμα Subaru Global Platform (SGP) στην οποία βασίζεται το έχει «απογειώσει». Από τα πρώτα χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι τη στιβαρότητα του πλαισίου, το γεγονός ότι δεν γέρνει στις στροφές, ότι πατάει με εκπληκτική σταθερότητα στην άσφαλτο και παραμένει «βιδωμένο» στον δρόμο ακόμη και αν το πιέσεις στο όριο.

Ανέβηκε επίπεδο

Σου δίνει την εντύπωση ότι δεν πρόκειται να χαλάσει ποτέ

Σε σχέση με το προ-facelift, έχει ανέβει τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω από πλευράς ποιότητας. Οι επιφάνειες του σαλονιού καλύπτονται από τα καλύτερα υλικά, η συναρμογή είναι άριστη, οι ραφές στα καθίσματα και στην κονσόλα δίνουν έναν premium αέρα και οι χώροι για τέσσερα άτομα είναι ιδανικοί.

Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων με τις πολυάριθμες εφαρμογές. Ακριβώς από πάνω είναι μία οθόνη πληροφοριών και κάτω βρίσκονται τα περιστροφικά χειριστήρια για τον κλιματισμό. Θήκες για μικροαντικείμενα και ποτήρια υπάρχουν παντού, φυσικά, δεν λείπουν οι θύρες USB και το πολυλειτουργικό τιμόνι.

Το πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 385 λίτρων δεν είναι από τα μεγαλύτερα που μπορεί να συναντήσει κανείς στην κατηγορία, αλλά έχει τον όγκο και το ύψος για να χωρέσει τέσσερις αποσκευές.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό, οι Ιάπωνες έχουν εμπλουτίσει τη φαρέτρα του XV με το πακέτο υποβοήθησης «EyeSight». Χρησιμοποιώντας κάμερες και ραντάρ ανιχνεύει οτιδήποτε κινείται περιμετρικά του οχήματος, βοηθώντας τον οδηγό να αποφύγει πιθανή σύγκρουση, να ρυθμίσει αυτόματα την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο αυτοκίνητο, να φρενάρει μόνο του και να αναγνωρίσει τις λωρίδες κυκλοφορίας.

Τόσο ευχάριστο

Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος είναι στα 22 εκατοστά

Στον δρόμο πραγματικά ευχαριστιέσαι να οδηγείς το XV. Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer 1.600άρης κινητήρας μπορεί να μην διακρίνεται για τις επιδόσεις, ωστόσο, δίνει την αίσθηση ότι αποδίδει περισσότερους από 114 ίππους χάρη στα υψηλά αποθέματα ροπής.

Το CVT κιβώτιο είναι, ίσως, το καλύτερο που έχουμε δοκιμάσει. Το ιαπωνικό μοντέλο κινείται σβέλτα, είναι Πατάει με εκπληκτική σταθερότητα στην άσφαλτοευέλικτο και οι θόρυβοι που περνούν στην καμπίνα έχουν μειωθεί σημαντικά. Η ανάρτηση απορροφά υποδειγματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και το τιμόνι έχει βελτιωθεί σε αίσθηση και βάρος.
Στην εθνική οδό, το XV διατηρεί υψηλή ταχύτητα χωρίς να κοπιάσει, μέσα στα αστικά κέντρα επιταχύνει άνετα από φανάρι σε φανάρι, ξεγλιστρά στα στενά δρομάκια και παρκάρει με ευκολία.

Η μέση κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 9 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες, τιμή τσιμπημένη σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά λογική με βάση τα χαρακτηριστικά του μηχανικού συνόλου.

Άγριο άτι

Αυθεντικό τετρακίνητο Subaru που περνάει από παντού

Μόλις αφήσει την άσφαλτο και πατήσει στο χώμα το συμπαγές SUV μεταμορφώνεται σε αγρίμι. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και το αριστοτεχνικό σύστημα τετρακίνησης  Symmetrical AWD που κατανέμει την ισχύ σε όλους τους τροχούς, κάνουν τις εκτός δρόμου διαδρομές παιχνιδάκι.

Παράλληλα, το στάνταρ σύστημα X-MODE που ενεργοποιείται με το σύστημα ενός κουμπιού και αναλαμβάνει τον έλεγχο του κινητήρα, της μετάδοσης, του AWD, των φρένων και άλλων λειτουργιών, παρέχει σταθερή, ελεγχόμενη ταχύτητα σε απότομες κατηφόρες, κακοτράχαλα μονοπάτια και ολισθηρά οδοστρώματα.

Αξίζει τα χρήματά του

Η τιμή εκκίνησης του Subaru XV (25.980 ευρώ), εκ πρώτης όψεως δεν είναι και η πιο ανταγωνιστική της αγοράς. Αν λάβουμε όμως υπόψη όλα αυτά που προσφέρει, τον εξοπλισμό, τη μόνιμη τετρακίνηση, τα συστήματα και την ποιότητα, τότε, αξίζει και με το παραπάνω τα χρήματά του.

Δείτε εδώ τον εξοπλισμό του XV

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

  Subaru XV 1.6 AWD CVT
Κυβισμός (cc) 1.600 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 114/6.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 150/3.600
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 13,9
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) 6,4
Εκπομπές Ρύπων CO2 145 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 268,25 €
Μήκος (μέτρα) 4.465
Πλάτος (μέτρα) 1.800
Ύψος (μέτρα) 1.595
Βάρος (κιλά) 1.425
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 385
Τιμή (από…)

25.980€

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης