Αποστολή στη Γαλλία: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε λίγες εβδομάδες η ανανεωμένη Ford Mustang έρχεται στην Ελλάδα.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που γράφει ιστορία για περισσότερα από 50 χρόνια και έχει καταφέρει να προσφέρει τεράστια χαμόγελα όχι μόνο στους ιδιοκτήτες αλλά και σε όσους έχουν καταφέρει να συμβιώσουν μαζί της, έστω και για μία… βόλτα.

Δύσκολη η... επιλογή του χρώματος! (για όσους πούνε, και πριν το σκεφτούν, πως παρκάραμε σε θέσεις για ΑΜΕΑ, να τους ενημερώσουμε πως το συγκεκριμένο σημείο ήταν prive για την εκδήλωση...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Άνοιξε η όρεξη
Η επιτυχία της Mustang είναι μεγάλη και το άνοιγμα στην ευρωπαϊκή αγορά φαίνεται πως άνοιξε Όταν οδηγείς τη νέα Mustang καταλαβαίνεις πως οι Αμερικανοί σκέφτονται πλέον σαν Ευρωπαίοι…περισσότερο την όρεξη στους Αμερικάνους.

Έχοντας λοιπόν στα χέρια τους ένα ποθητό και προσιτό σπορ αυτοκίνητο το βελτίωσαν σε πολλούς τομείς, του πρόσθεσαν τεχνολογία, το έκαναν πιο γρήγορο, πιο σταθερό και ετοιμάζονται να συνεχίσουν το παιχνίδι της… ικανοποίησης του πελάτη.

Απόλαυση
Πριν από λίγες ημέρες ταξιδέψαμε στην Γαλλία για να πάρουμε μία πρώτη γεύση από την ανανεωμένη Τι.. αρνητικό να βρεις σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο;Ford Mustang η οποία θα διατίθεται τόσο σε coupe όσο και σε cabrio αμάξωμα. Την περιεργαστήκαμε, «γράψαμε» αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της και διαπιστώσαμε πως, οδηγικά τουλάχιστον, μας παραπέμπει σε νέα γενιά.

Το να σχολιάσουμε αρνητικά μία Mustang είναι σα να λέμε «θα πέσει φωτιά να μας κάψει», καθώς ένα muscle car έχει φτιαχτεί για να σου ανεβάζει τη διάθεση με τα κυβικά και πλέον – γιατί όχι; – και με την οδηγική απόλαυση.

Ο δεκάλογος των αλλαγών
Επιλέξαμε δέκα πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα Ford Mustang και σας τα παρουσιάζουμε παρακάτω απλά και κατανοητά. Από εκεί και πέρα την περιμένουμε σύντομα στην Ελλάδα για να τη γνωρίσουμε περισσότερο…

—————————————————————————————————–

Ανανεωμένοι κινητήρες

Ο V8 κινητήρας των 5.0 λίτρων αποδίδει πλέον 450 ίππους (από 421) και 529 Nm ροπής. Αντίστοιχα ο 2.3 αποδίδει 290 άλογα (από 317) και 440Nm ροπής. Στην πρώτη περίπτωση το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,3 δευτερόλεπτα ενώ στη δεύτερη σε 5,5 δευτερόλεπτα. Αντίστοιχα η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 249 και 233 χλμ./ώρα.

 

—————————————————————————————————–

Η… μαγνητική ανάρτηση

Η ανάρτηση MagneRide (προαιρετική) αλλάζει όλο το στήσιμο και κράτημα του αυτοκινήτου. Ένα μοναδικό υγρό βρίσκεται μέσα στον αποσβεστήρα και ενεργοποιείται ηλεκτρονικά για να προσφέρει υψηλότερη ή χαμηλότερη αντίσταση απόσβεσης, ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Επιπλέον αισθητήρες παρακολουθούν τις συνθήκες χίλιες φορές το δευτερόλεπτο.

 

 

—————————————————————————————————–

Drive Mode και για… Dragster

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο νέα Drive Modes. Επιπλέον των Normal, Sport, Track και Snow/Wet Modes υπάρχουν τα, Drag Strip Mode (βελτιστοποιεί τις επιδόσεις στην επιτάχυνση από 0-400 μέτρα για χρήση σε ειδικές πίστες dragster) και το My Mode που δίνει τη δυνατότητα να επιλέγεις τις ρυθμίσεις που θέλεις.

 

 
—————————————————————————————————–

Νέο κιβώτιο 10 σχέσεων!

Και τα δύο μηχανικά σύνολα της Mustang (2.3 και 5.0) συνδυάζονται πλέον και με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων ή με εξατάχυτο μηχανικό. Το αυτόματο που είναι ολοκαίνουργο έχει δοκιμαστεί σε 6 εκατομμύρια και πλέον χιλιόμετρα, προσφέρει μεγαλύτερη οικονομία και καλύτερες επιδόσεις.

—————————————————————————————————–

Μεγαλύτερη αεροδυναμική πίεση

Στην ανανεωμένη Mustang συναντούμε ένα μεγαλύτερο εμπρός splitter που αυξάνει την αεροδυναμική πίεση έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ευστάθεια. Επίσης σπόιλερ στο πίσω τμήμα των εμπρός θόλων των τροχών βελτιώνουν τη ροή αέρα κάτω από το αυτοκίνητο μειώνοντας την αντίσταση μέχρι 3%.

 

—————————————————————————————————–

Για εύκολο Burn Out

Το Electronic Line Lock μπλοκάρει μόνο τα εμπρός φρένα και επιτρέπει στον οδηγό να… λιώνει τα πίσω ελαστικά. Κοινώς να κάνει εύκολα burn out ή να τα ζεσταίνει στο άψε – σβήσε. Δείτε παρακάτω το σχετικό video.

 

 
—————————————————————————————————–

Ρύθμιση του ήχου της εξάτμισης

Ο οδηγός για πρώτη φορά μπορεί να… προσαρμόσει την ένταση από τον ήχο της εξάτμισης. Αυτό γίνεται χάρη στην τεχνολογία Active Valve Performance Exhaust. Επιπλέον το σύστημα Good Neighbour Mode μπορεί να ρυθμίζεται ώστε να μειώνει αυτόματα την ένταση του ήχου της εξάτμισης σε προγραμματισμένες ώρες ης ημέρες ώστε να μην ενοχλούνται οι γείτονες.

 
—————————————————————————————————–

Νέα χρώματα

Ο πελάτης της νέας Mustang θα διατίθεται με τρία νέα μεταλλικά χρώματα, Kona Blue, Orange Fury και Royal Crimson, ενώ θα μπορεί να προσθέσει αγωνιστικές λωρίδες σε λευκό ή μαύρο χρώμα. Επιπλέον έχει στη διάθεσή του νέες, σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες 19 ιντσών.

 
—————————————————————————————————–

Φουλ από τεχνολογία για την ασφάλεια  

Για πρώτη φορά υπάρχει διαθέσιμη η τεχνολογία Adaptive Cruise Control και Distance Alert που βοηθούν στη διατήρηση της κατάλληλης απόστασης ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Επίσης υπάρχει το σύστημα Lane Departure Warning που προειδοποιεί όταν τυχαία παρεκκλίνει ο οδηγός από τη λωρίδα του, όπως και το Lane Keeping Aid που μπορεί να εφαρμόσει ροπή στο τιμόνι για να επαναφέρει το όχημα στη λωρίδα του.

 

—————————————————————————————————–

Οι… χτύποι ανά λεπτό

Το νέο μπουτόν εκκίνησης κινητήρα αναβοσβήνει κόκκινο από τη στιγμή που ξεκλειδώσουν οι πόρτες μέχρι να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, προσφέροντας στη Mustang το δικό της παλμό. Ο ρυθμός είναι 30 χτύποι ανά λεπτό…

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης