Σαν μάννα εξ ουρανού φάνηκε στους εργαζομένους στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος η κατασκευή ενός επιβατηγού-δρομολογικού πλοίου από τις μονές του Αγίου Όρους.


Το πλοίο, συνολικού μήκους 23,9, μέτρων κατασκευάζεται εξαρχής και ο σκοπός του είναι αφενός να διευκολύνει τους πιστούς που επιθυμούν να επισκεφθούν τις μονές, και αφετέρου να εξυπηρετεί τους μοναχούς ή ασθενείς, όταν πρέπει να μεταφερθούν από το Άγιο Όρος. Η παραγγελία προέρχεται από 20 μονές που συνεργάστηκαν, για να αποκτήσουν το δικό τους πλωτό μέσο. Δεν πρόκειται, δηλαδή, για παραγγελία της μονής Βατοπεδίου αποκλειστικά, όπως αναφέρεται σε διάφορα δημοσιεύματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλοίο είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, που σημαίνει ότι θα είναι ελαφρύτερο, ενώ θα έχει και δύο μηχανές caterpillar 1800 ίππων, μηχανές ιδιαίτερα μεγάλες, που, σε συνδυασμό με το υλικό κατασκευής (αλουμίνιο), θα του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύσσει μεγάλες ταχύτητες. Θα μπορεί να μεταφέρει 120 επιβάτες, ενώ θα παρέχει και τη δυνατότητα επιβίβασης και αποβίβασης από την πλώρη, σε όσα σημεία δεν θα μπορεί να πρυμνοδετήσει. Το συνολικό κόστος του αναμένεται να ανέλθει στο 1.400.000 ευρώ.


Την κατασκευή του πλοίου έχει σχεδιάσει και επιβλέπει ο ναυπηγός κ. Δημήτρης Θυρεός και, όπως μας είπε, απαιτήθηκαν δύο χρόνια έρευνας στην περιοχή, για να μπορέσει αυτό να σχεδιαστεί βάσει των αναγκών του Αγίου Όρους.
Ας ακούσουμε, όμως, τον κ. Δημήτρη Θυρεό τι δήλωσε στη zougla.gr

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, να σημειώσουμε πως όλες οι εργασίες πραγματοποιούνται στο ναυπηγείο του Παλαιούδη (πρώην ΝΑΥΣΙ) κτίριο Γ, που ξεχωρίζει από τις σημαίες της Ελλάδος και του Βυζαντίου που ανεμίζουν στον εξωτερικό χώρο του κτιρίου.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης