«Μονομαχία» στο Θριάσιο!

«Μονομαχία» στο Θριάσιο!

Πυρετωδώς προετοιμάζονται Ρωσικοί, Κινεζικού Γαλλικοί και Γερμανικοί όμιλοι ενόψει της έναρξης του κύκλου των αποκρατικοποιήσεων που ανοίγει εντός του μήνα η κυβέρνηση. Αν και το ενδιαφέρον έχει στραφεί μεταξύ των άλλων (αεροδρόμια) στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ROSCO κύκλοι των παραγωγικών τάξεων του Πειραϊκού χώρου θεωρούν ότι η «μητέρα των μαχών» θα δοθεί για το Θριάσιο είτε στους τομείς των εξοπλισμών είτε της διαχείρισης των ανοδομών, είτε και στο συνδυασμό αυτών καθώς υπάρχουν «σχήματα» που ενδιαφέρονται για τις λεγόμενες «μεικτές χρήσεις». Η περίπτωση του Θριάσιου ήρθε πανηγυρικά στο προσκήνιο με τη συμφωνία COSCO-HP-ΤΡΑΙΝΟΣΕ λόγω και της σιδηροδρομικής γραμμής διασύνδεσης του εμπορικού λιμένα του Πειραιά (εγκαταστάσεις της PCT SA) με το Θριάσιο και άρα το διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο ενώ επιστέγασμα αποτέλεσε και η συνάντηση ΟΛΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την ανάπτυξη σιδηροδρομικής κάλυψης και στο car terminal που βρίσκεται υπό τον έλεγχο του ΟΛΠ.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις λόγω και των προαναφερθέντων γεγονότων η «στρατηγική σημασία» του Θριάσιου για τα logistics αλλά και τις άλλες μορφές ελέγχου διαχείρισης καθιστούν την υπόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μείζονος σημασίας δεδομένου ότι από αυτή και γενικότερα από την περίπτωση ΟΣΕ εξαρτώνται πάρα πολλά. Να σημειωθεί ότι το ενδιαφέρον τους έχουν εκδηλώσει, εκτός των Κινέζων και Γερμανών για λογαριασμό ομίλων των χωρών τους και ο Γάλλος υπουργός Frederic Cuvillier αλλά και ο υπουργός Μεταφορών της Ρωσίας Μαξίμ Σοκόλοφ.

Να σημειωθεί τέλος ότι εμπειρογνώμονες σε θέματα συνδυασμένων μεταφορών υποστηρίζουν ότι το ενδιαφέρον και την αξιοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου και υποδομών παρουσιάζει ενδιαφέρον καθώς για τα εμπορικά ελληνικά λιμάνια η σιδηροδρομική κάλυψη αποτελεί ισχυρό ανταγωνιστικό στοιχείο σε διεθνές επίπεδο κάτι που άλλωστε διαφάνηκε και στην περίπτωση COSCO-HP-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
theseanation

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013, 20:59


Εκτύπωση
Αποστολή
Μέγεθος κειμένου: A A A
Αρχική σελίδα