Ο Sebastien Loeb δεν άφησε κανένα περιθώριο στους διώκτες του σήμερα. Κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές, δείχνοντας έτσι ποιος είναι το μεγάλο αφεντικό και για εφέτος.

O Solberg μετά και τη 2η θέση στην Τουρκία έχει στόχο τη νίκη
Η σημερινή μέρα ήταν επεισοδιακή. Οι δυο πρώτες ειδικές ακυρώθηκαν, στενοχωρώντας τους αντιπάλους του Αλσατού, που ήλπιζαν ότι στις 6 σημερινές διαδρομές θα κάλυπταν τα 16 δευτερόλεπτα που τους χώριζαν από τον Loeb. Η αιτία που ακυρώθηκαν οι ειδικές ήταν η χθεσινοβραδινή βροχή που έπεσε και έκανε τους δρόμους «ποτάμια». Ο αγώνας αντί να ξεκινήσει από την 19η ειδική ξεκίνησε από την 21η. Εκεί όμως είχαμε δράματα.

Ο Loeb οδήγησε άψογα κάνοντας μάλιστα πρώτο χρόνο. Πιο πίσω οι αντίπαλοί του τα έκαναν θάλασσα. Ο Solberg που ξεκινούσε δεύτερος είχε τη στιγμή του, κτύπησε σε ένα δένδρο και έχασε πολύτιμο χρόνο και προσωρινά τη δεύτερη θέση γενικής. Ο επόμενος οδηγός, ο Hirvonen, τα είδε όλα όταν κτύπησε σε έναν βράχο τον αριστερό πίσω τροχό του και έφτασε στο τέρμα της ειδικής με κλαταρισμένο ελαστικό. Ο Solberg έτσι ανέκτησε την δεύτερη θέση, ενώ ο Hirvonen έχασε προσωρινά την 3η από τον Sordo.

Τα παιδιά της Ford πάλι δεν κατάφεραν να νικήσουν τον Loeb
Όμως τα δράματα δεν σταμάτησαν εδώ. Ο Sordo στην επόμενη ειδική διαδρομή εγκατέλειψε από σπασμένη ανάρτηση και η τάξη στη γενική αποκαταστάθηκε.

Ο Loeb εν τω μεταξύ ταξίδευε ανενόχλητος, χωρίς να ξεχνά να «δέρνει» τους αντιπάλους του σε κάθε ειδική. Ο Γάλλος, παρόλο που οι ειδικές είχαν καταστραφεί από τη βροχή, έκανε άπιαστους χρόνους τρομοκρατώντας ακόμα πιο πολύ τους αντιπάλους του. Βέβαια, μετά από αυτά που έπαθαν, οι αντίπαλοί του είχαν ήδη καταθέσει τα όπλα.

Ο Loeb μετά το ράλι Τουρκίας φιγουράρει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας έχοντας κερδίσει 3 από τους 4 αγώνες που έχουν γίνει μέχρι τώρα.

Ο Raikkonen οδήγησε αλάνθαστα και στην Τουρκία. Μαθαίνει ο KimiΟ Ogier, που εντυπωσίασε σε έναν ακόμα αγώνα, τερμάτισε 4ος, ενώ ο Kimi Raikkonen ήταν 5ος . Ο Φινλανδός ήταν άψογος σε όλο τον αγώνα και μάλιστα στις τελευταίες ειδικές του άρεσε… «γιατί γλίστραγε».

Αξιοσημείωτη ήταν η αδράνεια που έδειξε η ομάδα της Ford. Ο Latvala χθες είχε πέσει πολύ πίσω στη γενική και πάλευε σήμερα για να μαζέψει όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς για την ομάδα του. Ο Φινλανδός έφτασε στην 8η θέση μια πριν τον Wilson.

Ωστόσο, η ομάδα του δεν «κράτησε» τον νεαρό έτσι ώστε να περάσει ο Φινλανδός 7ος και να κερδίσει 2 επιπλέον βαθμούς γι’ αυτόν και για την ομάδα του. Ή ο Wilson θεωρεί ότι έχει χαθεί πλέον η μάχη για τον τίτλο ή… Ας μη το πούμε καλύτερα απλά: Στο Μεξικό ο Latvala έδωσε τη θέση του στον Hirvonen και από 4ος έπεσε 5ος. Στην Τουρκία όμως η Ford αδράνησε και ακόμα δεν ξέρουμε το γιατί. Μακάρι να μην φτάσουν και πάλι στο τέλος της χρονιάς και να χάσουν τον τίτλο για έναν βαθμό, όπως έκαναν πέρσι.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Sebastien Loeb Citroen 3h01m38.7s
2. Petter Solberg Citroen + 54.5s
3. Mikko Hirvonen Ford + 1m43.4s
4. Sebastien Ogier Citroen + 3m46.0s
5. Kimi Raikkonen Citroen + 6m44.3s
6. Federico Villagra Ford + 7m56.7s
7. Matthew Wilson Ford + 8m29.8s
8. Jari-Matti Latvala Ford + 19m44.2s
9. Dennis Kuipers Ford + 23m22.2s
10. Aaron Burkart Suzuki + 27m04.7s

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ

ΟΔΗΓΩΝ
1 S.Loeb 93
2 P.Solberg 53
3 M.Hirvnonen 52
4 J.M.Latvala 47
5 S.Ogier 45
6 D.Sordo 24
7 M.Wilson 22
8 F.Villagra 20
9 H.Solberg 18
10 K. Raikkonen 14

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Citroen 126
Ford 111
Citroen Junior 75
Stobart 56
Munchi΄s 26

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης