του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πιο ήπια εκδοχή της εξτρεμιστικής Ducati Streetfighter V4, είναι η V2, με τον κινητήρα των 955 κ.εκ. της αντίστοιχης Panigale V2, με απόδοση “μόλις” στους 153 ίππους, ροπή 101.4 Nm και το βάρος στα 178 κιλά.

Για να καταλάβουμε το στυλ του “Μαχητή των Δρόμων” (Streetfighter), “τον” οδηγήσαμε σε δρόμο και πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εργονομία αυτής της μοτοσυκλέτας κινήθηκε πιο πολύ στη χρήση δρόμου, καθώς είναι μια “γυμνή” αλλά λίγο πιο επιθετική μοτοσυκλέτα, χωρίς την ακραία θεώρηση της μεγάλης αδελφής, της Streetfighter V4.

Το μοτέρ Superquadro είναι φέρον μέρος της κατασκευής και λειτουργεί ως συνέχεια του μινιμαλιστικού  monocoque αλουμινένιου πλαισίου που έρχεται από την Panigale. Το μονόμπρατσο ψαλίδι συνδέεται με το μοτέρ. Οι 153 ίπποι έρχονται στις 10,750 σ.α.λ. ενώ η τρομερή ροπή των 101.4 Nm στις 9,000 σ.α.λ.

Οι ζάντες είναι 5 ακτίνων και φορούν τα ολοκαίνουργια Ρirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70 ZR17 μπροστά και 180/60 ZR17 πίσω. Το σύστημα πέδησης βασίζεται στις δαγκάνες Brembo M4-32 monobloc radial με δίσκους 320 χιλ.

Το πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ είναι το ποιοτικό Showa BPF, ενώ πίσω το Γερμανικό αμορτισέρ της Sachs αναλαμβάνει τη δουλειά.

Τα συστήματα ηλεκτρονικής υποβοήθησης είναι υψηλού επιπέδου του Ιταλικού εργοστασίου και έχουν ως βάση την εξαπλή αδρανειακή πλατφόρμα που ελέγχει σε κλάσματα του δευτερολέπτου όλες τις κινήσεις της μοτοσυκλέτας. Οι μετρήσεις προσαρμόζονται σε 3 Riding Mode (Sport, Road, Wet) και δίνεται η ευκαιρία στον αναβάτη να προσαρμόσει ανάλογα με τις απαιτήσεις του τα επίπεδα επέμβασης των ηλεκτρονικών.    

Το Traction Control έρχεται από το MotoGP, είναι το DTC EVO 2 και ρυθμίζεται σε 8 επίπεδα επέμβασης. Tο Engine Brake Control με τη σειρά του δουλεύει άψογα.

Με τη θέση οδήγησης της Streetfighter V2 να συνδυάζει τον σπορ χαρακτήρα με την άνεση, κινηθήκαμε στην πόλη χωρίς τα χέρια να καταπονούνται ιδιαίτερα από τη σχετικά σκυφτή θέση και το σύνολο να δίνει μια ικανότητα σβέλτων χειρισμών με πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην πολύ δύναμη (που δεν είναι υπερβολική) και την απόδοση του συστήματος φρεναρίσματος που δεν έχει την απότομη λειτουργία των περισσότερων supersport μοτοσυκλετών.

Δείτε το σχετικό βίντεο της παρουσίασής της και της οδήγησης στους δρόμους της Αττικής.

 

 

 

Συνολικά η Streetfighter V2 μας άφησε τη γλυκιά γεύση μιας supersport, με χαρακτήρα μιας πιο εύκολης “γυμνής” μοτοσυκλέτας, που συνδυάζονται σε ένα ήρεμο μαχητή κάθε είδους δρόμου. Η σωστή δόση θα λέγαμε μεταξύ ακραίας οδηγικής συμπεριφοράς και ικανότητας ακόμη και για καθημερινή κυκλοφορία στην πόλη.

 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κινητήρας 2κύλινδρος V2 Superquadro, Desmodromic 955 κ.εκ.

Ισχύς 153 ίπποι στις 10,750 σ.α.λ.

Ροπή 101.4 Nm στις 9,000 σ.α.λ.

Πλαίσιο Monocoque αλουμινίου

Ανάρτηση μπροστά Showa BPF 43 χιλ.

Ανάρτηση πίσω Sachs

Ελαστικό μπροστά 120/70 ZR17

Ελαστικό πίσω 180/60 ZR17

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης