Στους δύσκολους καιρούς που ζούμε πρέπει να τα υπολογίζουμε όλα. Εκτός από την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα, τα gadgets και τις καταναλώσεις πρέπει να συγκρίνουμε όχι μόνο την τιμή αγοράς αλλά και την τιμή μεταπώλησης. Είναι σημαντικό ένα αυτοκίνητο όταν έρχεται η ώρα της ανανέωσης να μπορεί να «φεύγει» εύκολα και να μην το «παντρεύεσαι».

Και αυτό το μήνα η Toyota κράτησε την πρώτη θέση τις ταξινομήσεις και ακολούθησαν η Peugeot, η Hyundai, η Opel, η Suzuki και την πρώτη εξάδα έκλεισε η Citroen.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ το μήνα Απρίλιο ταξινομήθηκαν 14.656 Ι.Χ έναντι 13.445 που ταξινομήθηκαν τον αντίστοιχο μήνα το 2024. Η αύξηση είναι +9%

Αν όμως δούμε τις ταξινομήσεις από τον Ιανουάριο έως και τον Απρίλιο το πρόσημο είναι αρνητικό. Το 2025 ταξινομήθηκαν 47.851 Ι.Χ ενώ το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι ταξινομήθηκαν 50.113. Αυτό σημαίνει -4.5%.

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, τον Απρίλιο η B TOTAL κατηγορία είχε κα πάλι την πρώτη θέση με 56.1% ενώ στη 2η θέση με λιγότερα από τα μισά ακολουθεί η C TOTAL με 22.1%

Οι κινητήρες με υβριδική τεχνολογία έκαναν άλμα σε σχέση με τις ταξινομήσεις του 2024. Φέτος το ποσοστό «σκαρφάλωσε» στο 47.9 % έναντι του 33.6 που είχε πέρυσι. Η αύξηση είναι +14.3%

Στην αγορά της Ευρώπης έχουμε στοιχεία για τον Μάρτιο. Οι διαφορές ανάμεσα πέρυσι και φέτος ήταν μόλις -0. 20%. Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε για τον Μάρτιο ως εξής:

(1) ΕΕ των 27. (2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004. (3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης