Ανέκαμψε ελαφρώς το Μάρτιο η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ από τα ιστορικά χαμηλά του Φεβρουαρίου, με τις ανησυχίες για την οικονομία και την αγορά εργασίας να μετριάζονται ελαφρώς, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Conference Board.

Ειδικότερα, ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης που καταρτίζει το Conference Board ενισχύθηκε στις 26 μονάδες από τις 25,3 μονάδες (αναθεωρημένα στοιχεία) του Φεβρουαρίου. 

Οι μέσες εκτιμήσεις των αναλυτών σε δημοσκόπηση του MarketWatch, ωστόσο, έκαναν λόγο για ενίσχυση του δείκτη στις 28 μονάδες. 

«Η εικόνα για τις προοπτικές της οικονομίας, την αγορά εργασίας και την κερδοφορία των επιχειρήσεων συνεχίζει να επιβαρύνει την ψυχολογία των καταναλωτών, επισήμανε η Lynn Franco, επικεφαλής του Ερευνητικού Κέντρου του Conference Board. Για το επόμενο διάστημα οι καταναλωτές παραμένουν ιδιαίτερα απαισιόδοξοι τουλάχιστον σε βραχυχρόνιο επίπεδο και δεν προβλέπουν μία μεταστροφή των οικονομικών συνθηκών κατά τους επόμενους έξι μήνες».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης