Δύο αεροδρόμια εκείνο του Ηρακλείου Κρήτης ή και το άλλο της Ρόδου είναι ουσιαστικά το «μυστικό» στην ανάπτυξη του ελληνικού home port όσον αφορά στον τομέα της κρουαζιέρας.
«Μυστικό» που έχει βέβαια να κάνει με την γειτνίαση των αεροδρομίων στα δύο λιμάνια αλλά και με τη δυνατότητά τους να τροχοδρομούν μεγάλα αεροσκάφη μερικά εκ των οποίων κάνουν πτήσεις «τσάρτερ».
Αξίζει να σημειωθεί ότι εκπρόσωποι φορέων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας έχουν κατ επανάληψη εκφράσει τον προβληματισμό τους για τη συγκοινωνιακή σύνδεση του λιμένα του Πειραιά, που αποτελεί και τον «βασικό παίκτη» στην υπόθεση της ανάπτυξης του ελληνικού home port με το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος ενώ κύκλοι τους επίσης στο πρόσφατο παρελθόν είχαν σημειώσει τις «μελλοντικές» δυνατότητες του λιμένα Λαυρίου ακριβώς λόγω της γειτνίασης του με το διεθνές αεροδρόμιο.
Χθες πάντως, όπως μετέδωσαν τοπικά μμε και το ΑΠΕ, με αφορμή την «εκκίνηση’ της περιόδου για την κρουαζιέρα στη Ρόδο με τον κατάπλου του κρουαζιερόπλοιου Costa Atlantica σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Στάθης Κουσουρνάς υπογράμμισε ότι «η Ρόδος κέρδισε το στοίχημα» και ευχαρίστησε όλους όσοι πίστεψαν από την αρχή ότι τα στενά χρονικά περιθώρια δεν θα αποτελέσουν εμπόδιο για την πραγματοποίηση του μεγάλου εγχειρήματος.
Με βάση τα στοιχεία από τη Ρόδο επιβιβάστηκαν για την κρουαζιέρα στη Μεσόγειο 439 άτομα και αποβιβάστηκαν 276.
Πηγή: The sea nation

