Το ολοκαίνουργιο Fiat 500C έκανε την πρώτη του γνωριμία με το κοινό στη φετινή Έκθεση της Γενεύης, πριν μόλις λίγους μήνες. Η προσθήκη της υφασμάτινης οροφής δεν αλλάζει καθόλου τα κορυφαία χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως είναι τα τέσσερα άνετα καθίσματα και η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, αλλά αντίθετα προσθέτει νέα χαρακτηριστικά που προσφέρουν ευχαρίστηση. Αυτά περιλαμβάνουν ευκολότερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών ακόμη κι όταν η οροφή είναι πλήρως ανοιχτή, χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα παραλληλόγραμμων αρθρώσεων. Άλλο ένα πολύ δυνατό σημείο αυτού του αυθεντικού κάμπριο είναι η υψηλού επιπέδου «κλιματική» και ακουστική άνεση. Η προσεκτική αεροδυναμική μελέτη έχει ως αποτέλεσμα να περιοριστούν στο ελάχιστο δυνατό οι στροβιλισμοί του αέρα με την οροφή ανοιχτή, επιτρέποντας την απόλαυση του φρέσκου αέρα και στους τέσσερις επιβαίνοντες.
Ένα πραγματικό σχεδιαστικό στολίδι είναι η -διαθέσιμη σε τρία χρώματα- μαλακή οροφή του Fiat 500C, που ξεχωρίζει με τον κομψό ηλεκτρικό μηχανισμό της και το εντυπωσιακό φινίρισμα με τις άψογα επιλεγμένες τεχνολογικές εφαρμογές, από το γυάλινο πίσω παράθυρο μέχρι το τρίτο φως των φρένων, χτισμένο μέσα στην οροφή.
Το Fiat 500C έχει μια εκλεπτυσμένη και αποκλειστική αίσθηση στο εσωτερικό του, το οποίο χαρακτηρίζεται από την κορυφαία του ποιότητα και τα άκρως ελκυστικά υλικά του, όπως το δέρμα Frau, αλλά και από ένα μακρύ κατάλογο στάνταρ και έξτρα τεχνολογικών στοιχείων: από το αυτόματο κλιματιστικό σύστημα ως το καινοτόμο σύστημα HiFi Interscope, από το φορητό σύστημα πλοήγησης Blue&Me Map ως τον έξυπνο ανεμοθραύστη και από το σύστημα Start&Stop ως τη νέα συλλογή από τις προσωπικές επιλογές.

Το Fiat 500C διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις με το μοντέλο βάσης (355 cm μήκος,
Η μαλακή οροφή του Fiat 500C είναι ένα πραγματικό στολίδι του ντιζάιν, και χαρακτηρίζεται από το σύγχρονο ηλεκτρικό μηχανισμό και τις κορυφαίες τεχνολογικές εφαρμογές. Με την αξεπέραστη προσοχή που δόθηκε στη σχεδίαση του αυτοκινήτου, ο συντελεστής αεροδυναμικής Cx βρίσκεται στο 0.33 και αυτό το έξοχο αποτέλεσμα τοποθετεί το Fiat 500C στην κορυφή της κατηγορίας του.
Εξαιρετική προσοχή έχει δοθεί και στην άνεση των πίσω επιβατών, όπως αποδεικνύει μια ταχύτητα της τάξης των 7 m/s της για τον αέρα που περνάει από τα κεφάλια τους. Επιπρόσθετα, όταν η οροφή είναι ανοιχτή, το σπόιλερ είναι έτσι τοποθετημένο ώστε να είναι πάντα ορατό το τρίτο φως των φρένων. Το κορυφαίας τεχνολογίας ύφασμα δύο στρωμάτων από το οποίο είναι κατασκευασμένη η μαλακή οροφή εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή μόνωση και συμπληρώνεται από το άψογο φινίρισμα των εσωτερικών επιφανειών και τον εξαιρετικό μηχανισμό που ελέγχει το άνοιγμα και το κλείσιμο της οροφής. Η ηλεκτρικά ελεγχόμενη οροφή ανοίγει και κλείνει είτε με δύο διακόπτες κοντά στην πλαφονιέρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, είτε από το τηλεχειριστήριο του κεντρικού κλειδώματος του αυτοκινήτου. Επιπλέον η οροφή μπορεί να μετακινηθεί κατά την οριζόντια διαδρομή του ανοίγματός της σε οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ η κάθετη μετακίνησή της μπορεί να γίνει εν κινήσει σε οποιαδήποτε ταχύτητα μέχρι τα 60 χλμ./ώρα.

Όπως και το κλειστό μοντέλο (που είναι το πρώτο αυτοκίνητο με μήκος κάτω από τα τέσσερα μέτρα που πετυχαίνει διάκριση πέντε αστέρων στο Euro NCAP), το Fiat 500C διατηρεί την ίδια ικανότητα και τα κορυφαία χαρακτηριστικά ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής) που το τοποθετούν στην κορυφή της κατηγορίας.
Στο Fiat 500C οι επτά αερόσακοι προσφέρονται στάνταρ (δύο εμπρός, δύο στα παράθυρα, δυο πλευρικοί και ένας γονάτων του οδηγού). Το Fiat 500C επίσης χρησιμοποιεί όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές που εξασφαλίζουν στον οδηγό του τέλειο έλεγχο του αυτοκινήτου (ενεργητική ασφάλεια): από ABS με EBD έως το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας ESP κι από το σύστημα αντισπιναρίσματος ASR έως την εφαρμογή Hill Holder και την υποβοήθηση φρεναρίσματος ανάγκης HBA.

