Ο Σεμπαστιάν Λεμπ συνέχισε την κυριαρχία του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του WRC κατακτώντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του, αυτή τη φορά επί Πορτογαλικού εδάφους. Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής διατηρεί ο απόλυτο στο φετινό μαραθώνιο αφού το Πορτογαλικό ράλι ήταν το τέταρτο του προγράμματος. Ο Σεμπαστιάν Λεμπ με αυτή του την επιτυχία έφτασε τις 51!!! νίκες και χρειάζεται πλέον άλλη μια για να φτάσει στις… διπλές από τις 26 που κατείχε ως ρεκόρ ο μεγάλος Ισπανός Κάρλος Σάινθ, όταν ο βραχύσωμος Γάλλος εκκινούσε την πορεία του στο μαγικό κόσμο του WRC. «Είναι ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα. Αν εξαιρέσουμε το λάθος στην πρώτη ειδική του αγώνα, ήταν ένας τέλειος αγώνας για εμάς. Σε όλη τη διάρκεια του οδηγήσαμε στο όριο, το αυτοκίνητο δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα, και είμαστε πάρα πολύ χαρούμενοι και ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα», τόνισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής.
Ο Μίκο Χίρβονεν κατέκτησε τη 2η θέση για τη Ford στο Ράλι Πορτογαλίας.

Οι οδηγοί της BP Ford Abu Dhabi World Rally Team διατήρησαν το έξοχο ρεκόρ τερματισμών τους στο πόντιουμ τη φετινή σεζόν καθώς αυτός ήταν ο τέταρτος συνεχόμενος τερματισμός στο πόντιουμ για τους Φιλανδούς και το Ford Focus RS World Rally Car τους, με αποτέλεσμα να παραμένουν δεύτεροι στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, μετά την διεξαγωγή του τέταρτου επί συνόλου 12 γύρων.
«Ξεκίνησα στο τελευταίο σκέλος πιστεύοντας ότι μπορώ να κερδίσω. Όμως σε αυτές τις συνθήκες και με όλη αυτή τη σκόνη στον αέρα συνειδητοποίησα ότι είναι αδύνατο. Πίστευα ότι μπορούσα να κερδίσω εδώ, αλλά δεν ήταν… γραφτό μου. Νομίζω ότι οι οκτώ βαθμοί είναι ότι περισσότερο μπορούσα να αποκομίσω από αυτόν τον αγώνα, κάτι πολύ καλό αν αναλογιστούμε ότι κάποιοι άλλοι οδηγοί έφυγαν χωρίς βαθμούς», δήλωσε ο Μίκο Χίρβονεν.

Την τρίτη θέση του βάθρου των νικητών βρέθηκε ύστερα από εξαιρετικό αγώνα ο δεύτερος οδηγός της Σιτροέν Ντάνι Σόρντο. «Είμαι πολύ χαρούμενος για το πως εξελίχθηκε αυτός ο αγώνας για εμάς. Είχα πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση με το αυτοκίνητο, αλλά και τις σημειώσεις. Μπορεί να κάναμε μερικά μικρά λάθη, αλλά είμαι πολύ αισιόδοξος και με ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τον επόμενο αγώνα στην Αργεντινή», τόνισε ο Ισπανός.
Το ράλι, που επέστρεψε στο πρωτάθλημα μετά από απουσία ενός έτους, ήταν το πρώτο καθαρά χωμάτινο ράλι της σεζόν και είχε τη βάση του στους λόφους της Serra do Caldeirão, πάνω από το τουριστικό θέρετρο Algarve του Faro. Περιείχε ένα μίγμα γρήγορων, ανοιχτών δρόμων και στενών πιο τεχνικών κομματιών, και υπήρχαν πολλά αναχώματα που έκρυβαν απότομες στροφές, παγίδες για τους ανυποψίαστους. Λόγω υψηλής θερμοκρασίας και ξηρασίας, σκόρπιες πέτρες βρίσκονταν στην επιφάνεια του δρόμου, ενώ το σκληρό, βραχώδες υπόστρωμα ενείχε υψηλές προκλήσεις για τα ελαστικά της Pirelli.

Ο πέμπτος γύρος φέρνει τους αγωνιζόμενους εκτός Ευρώπης για πρώτη φορά τη φετινή σεζόν. Το Πρωτάθλημα παραμένει στο χώμα, με τον κλασικό αγώνα του Ράλι Αργεντινής, που έχει τη βάση του στο Carlos Paz και πραγματοποιείται στις 23 – 26 Απριλίου.
Γενική κατάταξη
1. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 3. 53. 13.1
2. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus 3. 53. 37.4
3. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 3. 54. 58.5
4. P Solberg/P Mills NOR Citroen Xsara 3. 55. 57.7
5. H Solberg/C Menkerud NOR Ford Focus RS 3. 58. 59.4
6. M Østberg/O Unnerud NOR Subaru Impreza 3. 59. 33.9
7. F Villagra/J Diaz ARG Ford Focus RS 4. 06. 12.6
8. K Al Qassimi/M Orr UAE Ford Focus RS 4. 11. 34.8
9. A Araújo/M Ramalho POR Mitsubishi Lancer 4. 15. 31.6
10 M Prokop/J Tománek CZE Mitsubishi Lancer 4. 16. 38.7
Πρωτάθλημα οδηγών
1. S Loeb 40 βαθμοί
2. M Hirvonen 30 βαθμοί
3. D Sordo 23 βαθμοί
4. P Solberg 14 βαθμοί
5. H Solberg 14 βαθμοί
6. M Wilson 8 βαθμοί
Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1. Citroen Total 64 βαθμοί
2. BP Ford Abu Dhabi 40 βαθμοί
3. Stobart VK M-Sport Ford 27 βαθμοί
4. Citroen Junior 11 βαθμοί
5. Munchi’s Ford 7 βαθμοί

