Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Τα εναλλακτικά καύσιμα προσφέρουν δύο πολύ βασικά πράγματα. Οικονομία που έχει  να κάνει με την τιμή αγοράς του προϊόντος αλλά και το περιβάλλον καθώς οι εκπομπές ρύπων είναι μειωμένες. Τα τελευταία χρόνια έχει διαδοθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το υγραέριο ενώ τελευταία, και έπειτα από αλλαγή στη νομοθεσία, το πετρέλαιο.

Οι εποχές όμως αλλάζουν και το μέλλον στρέφεται σε άλλα καύσιμα όπως για παράδειγμα το φυσικό αέριο. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα υπάρχουν αυτοκίνητα που πωλούνται με ειδικό κιτ το οποίο δίνει τη δυνατότητα κίνησης με φυσικό αέριο. Στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση του κόστους στο 1/3 συγκριτικά με την βενζίνη. Ωστόσο το ελλιπές δίκτυο πρατηρίων εμποδίζει προσωρινά την διάδοση του συγκεκριμένου καυσίμου κάτι που αναμένεται να αλλάξει σε πολύ μεγάλο βαθμό τα επόμενα χρόνια. Σημαντικό ρόλο παίζουν οι εταιρείες καθώς παράγουν ολοένα και περισσότερα μοντέλα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά ως καύσιμο, το φυσικό αέριο (παράλληλα με την βενζίνη).  

Τιμή κάτω από τα 23.000 ευρώ…
Σύμφωνα μάλιστα με αποκλειστικές πληροφορίες του zougla.gr, τον ερχόμενο Απρίλιο αναμένεται το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά, του Audi A3 το οποίο θα εφοδιάζεται με εργοστασιακό κιτ φυσικού αερίου. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι αυτή με τον κινητήρα 1.4 TFSi και τους 122 ίππους και εκτιμάται πως θα επιβαρύνεται συγκριτικά με το «απλό» Α3 περίπου 1.500 ευρώ (σημερινή τιμή A3 122Hp 21.240 με απόσυρση). Όσο για το κόστος χρήσης (όσον αφορά την κατανάλωση φυσικού αερίου) αυτό θα επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με περίπου 3 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα!

Ήδη η ελληνική εισαγωγική εταιρεία έχει προχωρήσει σε παραγγελία σημαντικού αριθμού αυτοκινήτων καθώς η ζήτηση είναι μεγάλη…

Πολύ σύντομα θα έρθει στην Ελλάδα το A3 που θα καίει… φυσικό αέριο

Το κόστος για κάθε 100 χιλιόμετρα θα ανέρχεται στα 3 ευρώ!

Το εσωτερικό δεν διαφέρει από την κανονικάη έκδοση…

Ο αποθηκευτικός χώρος για το φυσικό αέριο…

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης